SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Netflix w trzech pakietach Platformy Canal+, ceny od 90 do 183 zł miesięcznie

Platforma Canal+ dostęp do Netflixa oferuje w swoich trzech pakietach: Comfort+ z Canal+, Extra+ z Canal+ i Superpremium 4K. Miesięczna cena będzie wynosić od 132,99 do 182,99 zł miesięcznie, a w okresie promocyjnym - od 89,99 do 139,99 zł.

Netflix pojawił się w ofercie Platformy Canal+ w Polsce w ramach globalnej współpracy obu koncernów ogłoszonej we wrześniu br. W październiku platforma VoD została dołączona do oferty Canal+ we Francji, a teraz pojawia się w naszym kraju.

Trzy pakiety Platformy Canal+ z Netflixem, dekoder 4K UltraBOX+

W ofercie Platformy Canal+ standardowy dostęp do Netflixa (dający usługę na dwóch ekranach jednocześnie w jakości HD) jest dostępny w dwóch pakietach: Comfort+ z Canal+, Extra+ z Canal+. W pierwszym są też 131 stacje telewizyjne, a w drugim - 168.

Comfort+ z Canal+ i Netflixem kosztuje 132,99 zł miesięcznie, a przez pierwsze sześć miesięcy promocji - 89,99 zł. Ceny pakietu Extra+ z Canal+ i Netflixem wynoszą odpowiednio 142,99 i 99,99 zł. Takie stawki i promocja obowiązują przy podpisaniu umowy na 24 miesiące.

Abonenci tych pakietów w dowolnym momencie zmienić wersję Netflixa ze standardowej na premium. Będą wtedy płacili miesięcznie 9 zł więcej.

Wariant premium Netflixa (pozwalający korzystać z platformy na 4 ekranach jednocześnie w jakości 4K) jest dostępny pakiecie Superpremium 4K, obejmującym też 180 stacji telewizyjnych (w tym 10 z grupy Canal+ i kanały Polsat Sport Premium, Eleven Sport, HBO z HBO GO). Miesięczna opłata to 182,99 zł, a przez pierwsze 12 miesięcy - 139,99 zł.

Od 4 grudnia usługa Netflix będzie oferowana klientom Platformy Canal+ korzystającym z dekoderów 4K UltraBOX+. Zostaną one automatycznie zaktualizowane, Netflix będzie dostępny w menu i na kanale 222. W 2020 roku usługa ma być obsługiwana także przez kolejne dekodery z oferty Platformy Canal+.

Abonenci Canal+ będą mogli założyć nowe lub wykorzystać istniejące już konto na Netfliksie, w tym drugim wariancie zachowają swoje wszystkie ustawienia i pełną historię konta.

- Zgodnie z zapowiedziami łączymy dziś Netflixa ze światem CANAL+, tworząc dla naszych abonentów najlepszą i najpełniejszą na polskim rynku ofertę dostępu do treści na żywo i na żądanie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego partnerstwa, które umacnia nas na pozycji lidera dostawcy treści premium - komentuje Edyta Sadowska, prezes i dyrektor generalna Canal+ w Polsce.

- Nigdy wcześniej polscy klienci nie mogli w tak łatwy sposób skorzystać z dostępu do treści  z Canal+ i Netflix razem, na jednej platformie, od jednego dostawcy i w tak atrakcyjnej cenie. Cieszymy się, że znaleźliśmy partnera w Canal+, który tak jak my zawsze stawia interesy i wygodę klientów na pierwszym miejscu - dodaje Rene Rummel-Mergeryan, dyrektor ds. rozwoju biznesu Netflixa.

W reklamach szajka jak bohaterowie „Domu z papieru”

Pojawienie się Netflixa w ofercie Platformy Canal+ wspiera kampania marketingowa, w której występują grupa zabawnych przestępców znana z poprzednich reklam Canal+. Tym razem są w strojach charakterystycznych dla bohaterów hitowego serialu Netflixa „Dom z papieru”.

 

Za obsługę reklamową Platformy Canal+ odpowiadają agencja Havas Warsaw (kreacja) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów).

nc+ ze wzrostem wpływów i zysku

ITI Neovision, operator platformy Canal+ (do 3 września platformy nc+), od kwietnia 2017 do końca ub.r. zanotował 3,78 mld zł wpływów sprzedażowych i 195,2 mln zł zysku netto, wobec 3,69 mld zł przychodów i 152,8 mln zł zysku we wcześniejszych 21 miesiącach. Firma zarabia głównie na opłatach od abonentów, zmniejszyła wydatki na produkcję treści, a zwiększyła na emisję stacji i marketing.

Na koniec ub.r. firma zatrudniała 1 494 osoby. Sześcioosobowy zarząd spółki od marca 2017 roku do grudnia ub.r. zarobił 12,59 mln zł, wobec 10,79 mln zł w poprzednim okresie. W lipcu ub.r. do zarządu firmy dołączyła wspomniana już wyżej Edyta Sadowska, a od czerwca br. jest prezesem i dyrektorem generalnym. Zastąpiła na tych stanowiskach Manuela Rougerona, który przeszedł do zespołu CANAL+ International i zarządza koncernem w regionie Azji i Pacyfiku.

W sprawozdaniu z działalności zarząd ITI Neovision ocenił, że rynek płatnej telewizji w Polsce nie będzie się rozwijał już tak dynamicznie jak w poprzednich latach. - Główny nacisk trzeba położyć na utrzymanie dobrych relacji z abonentów oraz pozyskanie nowych poprzez oferowanie im nowych produktów uzupełniających tradycyjną ofertę telewizyjną: internet, telefon oraz OTT - stwierdziły władze spółki.

Jednocześnie podkreśliły, że pozycja operatora znacząco się poprawiła m.in. dzięki współpracy z Orange Polska. Właściciel nc+ od sześciu lat razem z tym telekomem sprzedaje pakiet płatnej telewizji i telefonii mobilnej.

- Mimo coraz bardziej konkurencyjnego rynku w kolejnych latach spółka planuje utrzymanie obecnych abonentów DTH (direct-to-home, czyli telewizji satelitarnej - przyp.) poprzez wzmocnienie portfela kanałów telewizyjnych oraz udostępnianie im kolejnych innowacyjnych usług interaktywnych, a także dalsze poszerzanie bazy klientów poprzez oferowanie nowych produktów - zapowiedział zarząd właściciela nc+.

Na koniec ub.r. ówczesna platforma nc+ miała 2,194 mln abonentów, o 23 tys. więcej niż rok wcześniej.

Netflix w Polsce od czterech lat

Na polskim rynku Netflix pojawił się na początku 2016 roku. Nie ujawnia, ilu ma płacących użytkowników w naszym kraju. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys. Według badania Gemius/PBI w październiku br. platforma zanotowała w Polsce 3,06 mln realnych użytkowników i odnotował 37,05 mln odsłon.

Globalnie w trzecim kwartale br. Netflix osiągnął wzrost przychodów o ponad 31 procent, a zysk netto spółki wyniósł 665 mln dolarów. W ciągu trzech miesięcy serwis odwrócił spadkowy trend dotyczący użytkowników w USA, jednak w sumie osiągnął niższą od zakładanej liczbę nowych subskrybentów. Obecnie na całym świecie z Netfliksa korzysta ponad 158 mln abonentów.

20 grudnia na platformie pojawi się długo wyczekiwany serial „Wiedźmin” na podstawie cyklu książek Andrzeja Sapkowskiego, zapowiedziano już realizację jego drugiego sezonu.

Dołącz do dyskusji: Netflix w trzech pakietach Platformy Canal+, ceny od 90 do 183 zł miesięcznie

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Eryk_L
Komu się to opłaci? Kupując Netflixa nie musisz kupować abonamentu. Płacisz za miesiąc, oglądasz i potem nie płacisz. Po co się wiązać z Canal+ i płacić za coś czego się nie będzie oglądać?
0 0
odpowiedź
User
taka_prawda
Można też za jakieś 60 dyszek mieć samego Netflixa z contentem FullHD, HDR i 4K... Po co jeszcze do Canal+ dopłacać?... :D
0 0
odpowiedź
User
BerRR
Najbardziej absurdalna oferta ever
0 0
odpowiedź