SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ninja Warrior Polska” ma o 420 tys. widzów więcej niż „Ślad”. Nina Terentiew: bardzo dobre wyniki, warto było zaryzykować

Nowy reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadzi średnio 1,60 mln widzów, o 420 tys. osób więcej niż niemal rok temu w tym paśmie miał serial „Ślad”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu jest drugi w rynku. - Mieliśmy znakomity casting do tego programu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.

Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska” nadawany jest w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 3 września br. Średnia oglądalność trzech odcinków nowego projektu wyniosła 1,60 mln widzów, co przełożyło się na 11,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,77 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 4,57 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 2,09 mln, a w 16-59 - 2,87 mln; dane udostępnione przez Codemedia).

Do tej pory największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 1,68 mln osób.

W niemal analogicznym okresie rok wcześniej Polsat w tym samym paśmie pokazywał kryminalny serial „Ślad”, który po trzech odcinkach (tj. od 18 września do 2 października) śledziło 1,18 mln osób przy udziałach wynoszących 7,96 proc. w 4+, 9,22 proc. w 16-49 oraz 9,45 proc. w 16-59. Oznacza to, że „Ninja Warrior Polska” podnosi widownię stacji o 440 tys. osób.

Polsat w czasie emisji nowego formatu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVP2, która nadaje wtedy gł. popularne seriale „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co daje jej 20,07 proc. udziału. trzecie miejsce zajmuje TVN (końcówka „Na Wspólnej”, „Milionerzy” i „Pułapka”; 9,78 proc.), a czwarte - TVP1 (różne pozycje, w tym „Alarm!” i „Leśniczówka; 7,45 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

- Bardzo mnie cieszy oglądalność pierwszych odcinków „Ninja Warriour”. Już pierwsza emisja zanotowała bardzo dobre wyniki, które tydzień później jeszcze wzrosły. Jesteśmy zadowoleni z przyjęcia przez widownię tego projektu, tym bardziej że w tym przypadku trudno było nam przewidzieć, czy to będzie się dobrze oglądać. Okazało się, że warto było zaryzykować - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat. - Mieliśmy znakomity casting do tego programu, z którego do udziału w projekcie wybraliśmy obłędnych uczestników. Nigdy bym nie przypuszczała, że do tego programu uda się nam pozyskać aż tak dużo tak fajnych osób, które z jednej strony pochwalić się mogą ogromnymi umiejętnościami sportowymi, a z drugiej strony mają bardzo ciekawą osobowość. To pokazuje, że jednak jest w Polsce masa ludzi, którzy na oczach widzów chcą się zmierzyć z innymi uczestnikami, a przede wszystkim z torem przeszkód, który w tym programie jest jedynym bezwzględnym jurorem - dodaje.

Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.

Gospodarzem polskiej edycji programu została Aleksandra Szwed. Z kolei do roli komentatorów zmagań uczestników zostali zaangażowani: Jerzy Mielewski i Łukasz „Juras” Jurkowski.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.

Dołącz do dyskusji: „Ninja Warrior Polska” ma o 420 tys. widzów więcej niż „Ślad”. Nina Terentiew: bardzo dobre wyniki, warto było zaryzykować

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kulk
Ten program to dramat..... Ale czego się spodziewać po target widz Polsat
29 36
odpowiedź
User
kojot157
Sam jesteś dramat.
42 13
odpowiedź
User
Obserwator
Gdyby na wiosnę nie byłoby "MT!", no to dałbym w sobotę od 20 godz., bo jeśli we wtorek poradził sobie wyśmienicie z TVN-em w obu grupach, to czemu w sobotę miałby nie uzyskać 3/5-krotnie więcej widzów.Warto przypomnieć, że ninja notuje w grupie komercyjnej do lat 16-49 lepsze wyniki od "MT!", więc mam nadzieje, że Nina podejmie taką decyzję o jakiej mówię.A tak poza tym, zwracam się do "expertów"/krytyków... nie podoba się, nie oglądajcie, to przecież proste.
34 12
odpowiedź