SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa struktura Universal McCann

Universal McCann od stycznia 2008 roku modyfikuje strukturę swoich zespołów włączając osoby zajmujące się dotychczas zakupem telewizji i prasy do zespołów pracujących dla poszczególnych klientów oraz umożliwiając im rozszerzenie kompetencji również o planowanie mediów i komunikacji.

"Dotychczasowi szefowie zespołów buyingowych pozostają na swoich stanowiskach pełniąc rolę tzw. Channel Experts" - mówi Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann. "Będą w większym stopniu włączeniu w proces strategicznych negocjacji z poszczególnymi mediami, wspierając w tym zakresie Zofię Sanejko (wiceprezesa i dyrektora zakupów Universal McCann)" - wyjaśnia Tadeusz Żórawski.

Do zadań Channel Exportów będzie należało także przygotowywanie dla klientów Universal McCann prezentacji i informacji ze sceny mediowej oraz doradztwo strategiczne w zakresie działania w mediach, w których się specjalizują.

Dołącz do dyskusji: Nowa struktura Universal McCann

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl