SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe logo FLUID-u

Po zeszłorocznej zmianie szaty graficznej, magazyn "Fluid" ponownie unowocześnia swój wygląd

Tym razem zmianie ulega jedynie logo pisma. Dokonana zmiana jest naturalnym i logicznym efektem przyjętego rok wcześniej przez "Fluid" kierunku rozwoju - łączenia śmiałości i nowoczesności projektowania z wyglądem przyjaznym dla czytelnika. Projekt wykonany został przez dyrektora artystycznego pisma - Maćka Trybka. W zmodyfikowanej formie nowego logotypu zastosowany został nowy font - będący główną czcionką tekstową magazynu oraz nowe zasady jego komponowania. Umieszczone w lewym, górnym rogu logo, dzięki zachowanym proporcjom oraz prostej, czystej formie, znakomicie komponuje się z okładką, nie zakłócając jej typografii. Cechą charakterystyczną nowego logotypu jest brak stałej kolorystyki, która uzależniona będzie od projektu okładki magazynu. Dzięki tym wszystkim odświeżającym zabiegom graficznym nowy logotyp "Fluidu" subtelnie odzwierciedla jego dynamiczny charakter.

Nowe logo wprowadzone zostało w wydaniu marcowym magazynu (39'2004).

Miesięcznik "Fluid" ukazał się po raz pierwszy na rynku w październiku 2000 roku jako drugi z powstałych w wydawnictwie "Cicha Lipa" tytułów. Jest to najbardziej opiniotwórczy, prezentujący i kształtujący nowe trendy i styl życia magazyn ukazujący się na rodzimym rynku wydawniczym. To pionierskie, ekskluzywne pismo skierowane do aktywnych, kreatywnych i otwartych na zmiany ludzi. Główne działy "Fluidu" to moda, nowoczesna sztuka, fotografia, design, muzyka, film i trendy współczesnej kultury. Sporą część magazynu zajmują duże edytoriale fotograficzne i graficzne. W 2003 roku magazyn otrzymał główną nagrodę za najlepszą okładkę magazynową w konkursie projektowania prasowego "Chimera". Miesięczny nakład "Fluidu" wynosi według danych wydawcy 50 tys. egzemplarzy, z czego średnio sprzedaje się około 37 tys. Zasadnicza struktura reklamodawców miesięcznika to operatorzy telefonii komórkowej i stacjonarnej, producenci telefonów i sprzętu elektronicznego, znane marki odzieżowe i duże firmy kosmetyczne.

Dołącz do dyskusji: Nowe logo FLUID-u

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl