SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Miesięcznik „Focus” z nową makietą, logo i rubrykami

W piątek 17 marca br. w sprzedaży ukaże się kwietniowe wydanie „Focusa” (Grupa Burda) w całkiem nowej odsłonie - z makietą, logotypem i claimem „Focus. Nauka zmienia świat”.

W odświeżonym magazynie zostały całkowicie przebudowane rubryki, a także rozbudowane infografiki i stałe felietony. Wśród nowych działów znalazły się m.in. „Naukowcy ludziom”, „Tego nie chcesz wiedzieć”, „Innowacje technologiczne”, „Raport” i „Skąd o tym wiemy”.

„Focus” zyskał zupełnie nową makietę, logo i nowy claim: „Focus. Nauka zmienia świat”. Zmienia się również charakter artykułów, które teraz będą koncentrowały się na praktycznej stronie nauki. Autorem makiety jest dyrektor artystyczny magazynu Łukasz Kamieniak.

- W 2017 roku na świecie jest ponad 7 milionów pełnoetatowych naukowców - wynika z danych UNESCO. Jeżeli tylko część z nich pracuje teraz nad przełomowymi badaniami i wynalazkami, daje to ogromną liczbę zupełnie nowych idei. Naszym zadaniem jest przebicie się przez te pomysły, zrozumienie ich i wyłapanie takich, które rzeczywiście zmieniają nasze życie codzienne. Focusowe spojrzenie na świat to właśnie praktyczny wymiar nauki - mówi Łukasz Załuski, zastępca redaktora naczelnego magazynu „Focus”.

W pierwszym odświeżonym wydaniu „Focusa” czytelnicy znajdą m.in. artykuł o tym, dlaczego czasami żałujemy swoich decyzji, a także tekst o „drugiej Ziemi”. Redakcja przygotowała fakty i mity dotyczące kawy oraz informacje o manipulacjach blogerów.

Sprzedaż magazynu wspiera kampania reklamowa obejmująca telewizję (TVN, TVN24, PTV MIX Urban, MIX Dorośli), radio (RMF FM, TOK FM, Eska), prasę (magazyny Burda Media), internet i media społecznościowe Burda Media, a także kina Helios i punkty sprzedaży. Za zakup kampanii odpowiada dom mediowy Starcom.

Nowa strategia magazynu i idea komunikacyjna powstała we współpracy z firmą Synergion. Działania promocyjne zaplanował dział marketingu Burdy. Kreacja spotu została przygotowana przez Michała Janickiego.

Z danych ZKDP wynika, że w listopadzie ub.r. sprzedaż ogółem „Focusa” wyniosła 48 574 egz.

Dołącz do dyskusji: Miesięcznik „Focus” z nową makietą, logo i rubrykami

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Franek
Jest jeszcze gorzej niż było
0 0
odpowiedź
User
Daniel
"relauchu" co to takiego? Po czym?
Nie rozumiem.

Nie potraficie napisać po polsku?
0 0
odpowiedź
User
Polak
"relauch"? Nie dość, że zamiast polskimi odpowiednikami, posługujecie się angielskimi, to jeszcze z błędem. No na litość, chyba "relauNch". I zyskał "claim". No to już przegięcie.
0 0
odpowiedź