SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy "Super Express"

W środę, 6 października br. czytelnicy otrzymają odnowiony "Super Express"

Media Express, wydawca dziennika "Super Express" zakończył proces przekształcania makiety dziennika, który rozpoczął się przed kilkoma miesiącami. Autorem koncepcji graficznej jest Jacek Utko, laureat prestiżowej nagrody World's Best Designed Newspaper za "Puls Biznesu", w 25 edycji konkursu Socjety For News Design. Dziennik zaprezentuje się nie tylko w nowej formie, ale również z przeprojektowanym logo, które stylistycznie lepiej pasuje do zmodyfikowanej koncepcji gazety.

- Doskonalenie i rozwijanie "Super Expressu" jest konsekwencją zmian jakie zachodzą na rynku. Dziennik ma być jeszcze lepszy, ciekawszy i odpowiadający na potrzeby czytelników. Dlatego zmiany nie ograniczą się wyłącznie do rozwiązań graficznych. Dziennik zaprezentuje inną koncepcję podziału tematycznego, którego głównym elementem będą aktualne i ważne informacje - pierwszy dział będzie nosił nazwę "Dziś". Każda z sekcji "Super Expressu" otrzyma wyraźne oznaczenie, dzięki którym czytelnicy łatwiej odnajdą to, co jest dla nich interesujące - czytamy w komunikacie Media Express.

"Super Express" powraca do koncepcji wypełniania tekstami pierwszej strony.

- Dziennik konsekwentnie chce dostarczać czytelnikom aktualne informacje, a na pierwszej stronie proponować nie jeden, a kilka istotnych tematów - informuje "Media Express".

Wprowadzeniu nowych rozwiązań towarzyszyć będzie kampania reklamowa w prasie, radiu i telewizji, którą przygotowała wewnętrzna agencja In House. Wydawca przewiduje również działania wspomagające kampanię w punktach sprzedaży.

"Super Express" jest trzecim pod względem sprzedaży i czytelnictwa dziennikiem w Polsce. Według danych ZKDP średni nakład w pierwszym półroczu 2004 roku wynosił 307 tysięcy egzemplarzy w wydaniach codziennych, 628 tysięcy w wydaniu piątkowym oraz 431 tysięcy w sobotę.

Dołącz do dyskusji: Nowy "Super Express"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl