SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Odmieniona „Claudia” w wyższej cenie. „Czytelniczki mogą zapłacić więcej”

We wtorek 21 kwietnia br. na rynku pojawi się odmienione, majowe wydanie miesięcznika „Claudia” (Grupa Burda). Tytuł zyska odświeżoną szatę graficzną i nowe rubryki, ale i wyższą cenę.

W „Claudii” poszerzone zostaną działy mody, urody, dziecka i kuchni. W magazynie pojawi się też więcej materiałów poświęconych zagadnieniom dotyczącym stylu życia oraz nowe rubryki: „Raport”, „Coaching modowy” oraz „Kontrowersje zdrowotne”.

Miesięcznik nadal ukazywać się będzie w tej samej objętości - najnowszy numer liczyć ma 188 stron. Nakład wydania majowego wyniesie 326 500 egz. Wzrośnie za to cena pisma - z 2,99 zł do 3,50 zł.

- Cena magazynu została podwyższona, ponieważ jesteśmy przekonani, że nasze czytelniczki są w stanie zapłacić więcej za tego typu kontent - mówi nam Urszula Kalisz, marketing brand manager „Claudii”.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Od kilku numerów „Claudia” dostępna jest też w wersji na tablety z systemami iOS i Android. Elektroniczne wydanie miesięcznika  ma charakter multimedialny i zawiera dodatkowe treści. Cena jednego numeru w App Store wynosi 0,99 euro, a w Google Play - 2,99 zł.

Zmiany wspiera kampania reklamowa w telewizji (m.in. kanały Polsatu, TVN, CBS), radiu (Radio Plus, Radio Wawa, VOX FM), tytułach prasowych i serwisach internetowych Burdy.

Z danych ZKDP wynika, że w styczniu br. sprzedaż ogółem „Claudii” wyniosła 195 595 egz. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Odmieniona „Claudia” w wyższej cenie. „Czytelniczki mogą zapłacić więcej”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iza
Mogą nie tylko więcej zapłacić, ale kupić po 2 egzemplarze, prawda?
0 0
odpowiedź