SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Odświeżona 'Tina' na Wielkanoc

Od dzisiejszego wydania tygodnik poradnikowy "Tina" (WydawnictwoBauer) ma nową makietę i poszerzoną zawartość. Wydawca zdecydowałsię też na promocyjne obniżenie ceny pisma.

W ramach zmian poszerzono najważniejsze działy: kulinaria,zdrowie, urodę, modę, prawo i psychologię. W "Tinie" pojawiły siętakże nowe rubryki, m.in. w dziale kuchnia - dodatek do zbierania,a w dziale urody - metamorfozy. Autorem nowej makiety pisma jestdyrektor artystyczny tytułu Piotr Chatkowski.

Dzisiaj wprowadzone na rynek wydanie "Tiny" jest podwójne (nr14/15) ze względu na przypadające niedługo Święta Wielkanocne.Dlatego jego objętość wynosi aż 100 stron, a nakład - 720 tys. egz.Wydawca nie zdecydował jeszcze jaki będzie nakład i objętośćkolejnych numerów (z danych ZKDP wynika, że w 2008 roku średninakład "Tiny" wynosił ok. 513 tys. egz, a ostatnio pismo liczyło 60stron). W związku z realunchem cena tygodnika została obniżona z1,30 zł do 0,99 zł. Jest to cena promocyjna, ale Wydawnictwo Bauernie informuje, jak długo ta promocja potrwa.

tina

Wprowadzeniu na rynek odświeżonej "Tiny" towarzyszy kampaniareklamowa w telewizji (TVP, Polsat, TVN, kanały tematyczne), radiu(RMF FM), w tytułach Wydawnictwa Bauera i punktach sprzedażydetalicznej. W spocie występuje aktorka Magdalena Stużyńska, znanaz wcześniejszych kampanii tytułu. Kreację przygotowała agencjaHappy Hours, a media zakupił dom mediowy Mediaedge:CIA.

Średnia sprzedaż ogółem "Tiny" w 2008 roku wyniosła 357 608 egz.(dane ZKDP).

  • Więcej informacji:
  • Tina

Dołącz do dyskusji: Odświeżona 'Tina' na Wielkanoc

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl