SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa norweskiego łososia i śledzia na polski rynek

Advanced PR i Peppermint odpowiedzialne za promocję norweskiego łososia i norweskiego śledzia na rynku polskim.

Agencje Advanced PR oraz Peppermint wygrały przetarg na obsługę norweskich ryb: łososia i śledzia. Przetarg zorganizowany został przez Norwegian Seafood Export Council (NSEC).

Agencja Advanced PR odpowiada za całość działań PR, a agencja Peppermint za działania reklamowe (ATL i BTL). Głównym celem jest zwiększenie świadomości Polaków na temat pochodzenia i jakości ryb. Działania adresowane będą do wielu grup docelowych: producentów przetworów rybnych w Polsce, ekspertów i liderów opinii, pracowników hiper- i supermarketów, szefów kuchni, kanału HoReCa, mediów oraz konsumentów.

„O wyborze Advanced PR oraz Peppermint zadecydowała ich znajomość polskiego rynku, doświadczenie w dotarciu do różnych grup docelowych, a także niekonwencjonalne podejście do tematu promocji norweskiego łososia i norweskiego śledzia” – mówi Stal Heggelund – Dyrektor Zarządzający NSEC dla Polski, Niemiec, Holandii i Belgii.

„Jestem dumna, że tak poważna norweska organizacja powierzyła odpowiedzialność za działania na rynku polskim APR. Cieszę się, że doceniono naszą strategię, w której rzeczywiście postanowiliśmy odejść od stereotypów. Współpraca z NSEC to możliwość wykorzystania doświadczeń z zakresu PR korporacyjnego, PR produktowego, działań B2B. lobbingu oraz wydarzeń specjalnych. Ryby goszczą na naszych stołach często, ale czy wybieramy je świadomie ze względu na kraj ich pochodzenia, walory odżywcze, bezpieczeństwo? Nasze działania mają uświadomić wszystkie grupy docelowe, że ryby norweskie to trafny wybór” – mówi Milena Niedziela, dyrektor zarządzający Advanced PR

„Promowanie świeżych ryb to ogromne wyzwanie i interesujący projekt dla agencji Peppermint. Stoiska rybne, sposób ekspozycji ryb, informacja o produkcie na poziomie półki sklepowej to do tej pory niewykorzystane pole w działaniach bezpośrednich. Mamy nadzieję, że uda nam się to zmienić” – dodaje Elisabetta Caprino, dyrektor zarządzający warszawskiego oddziału agencji Peppermint.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa norweskiego łososia i śledzia na polski rynek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl