SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ofensywa reklamowa radia TOK FM

1 kwietnia rozpoczyna się nowa kampania wizerunkowa radia TOK FM, ukazująca poszczególne programy stacji w satyrycznym ujęciu Andrzeja Czeczota.

Reklamy radia TOK FM, które będą się ukazywać od 1 kwietnia, prezentują pasma i audycje, pojawiające się na co dzień na antenie stacji - m.in. "Poranek Radia TOK FM", "E.K.G Ekonomia Kapitał Gospodarka", "Kochaj się długo i zdrowo" i "Popołudnie Radia TOK FM". Każdy z programów przedstawiony został w artystycznej wizji rysunków Andrzeja Czeczota. Na reklamach znajdą się ponadto informacje o czasie emisji danej audycji, a także logo stacji i częstotliwości radia w 10 miastach nadawania.

tokfmpopoludnie

Pomysłodawcą kampanii jest współpracujący z radiem artdirector Piotr Kulawczuk. Nowe reklamy radia TOK FM ukażą się w prasie ("Polityka", "Forum", "Gazeta Wyborczej" i "Metro") oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.

Media zaplanował dział promocji radia TOK FM.

tokfmporanek

Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa radia TOK FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl