SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

HGTV na czele oglądalności kanałów lifestylowych, Polsat Play wyprzedził TVN Style

We wrześniu 2020 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było HGTV. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał BBC Lifestyle, a na czele spadków uplasowało się E! - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział HGTV w rynku telewizyjnym we wrześniu 2020 roku wyniósł 0,58 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do września 2019 roku wynik zwiększył się o 17,04 proc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmalał o 4,63 proc. i wyniósł 0,52 proc.

Podium, z udziałem wynoszącym 0,44 proc., uzupełnia TVN Style. Wynik kanału zmalał o 21,61 proc. We wrześniu ub.r. stacja była wiceliderem.

Na ósmej lokacie (po awansie z jedenastej) znalazła się stacja BBC Lifestyle, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 53,85 proc. do 0,08 proc.

Z kolei najwięcej stracił kanał E!, który w rankingu był ostatni. Jego wynik zmalał o 50 proc. do 0,012 proc.

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera we wrześniu br. utrzymał kanał TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,64 proc., po spadku o 29,54 proc.

Drugi był kanał Polsat Play (udział stacji względem września ub.r. spadł o 4,60 proc. do 0,60 proc.), a podium uzupełnia HGTV (+ 3,30 proc. do 0,59 proc.).

Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 110 proc. do 0,06 proc., też zanotowała tutaj stacja BBC Lifestyle. Najwięcej w tym ujęciu też stracił kanał E! - było to 50 proc. do 0,02 proc.

Dołącz do dyskusji: HGTV na czele oglądalności kanałów lifestylowych, Polsat Play wyprzedził TVN Style

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bawół
Przecież to jest mniej niż marne kanały na YT
0 0
odpowiedź
User
Jener
Przecież to jest mniej niż marne kanały na YT


To prawda, ale YouTube jest mniej prestiżowy
0 0
odpowiedź
User
bredny
TVN Style był świetny ale dekadę temu. Teraz to parodia samej siebie. Po prostu konkurencja z YT robi to lepiej i niższym nakładem
0 0
odpowiedź