SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,6 mln widzów „Przyjaciółek 14”. Polsat wiceliderem w 16-49

Najnowszy sezon „Przyjaciółek” ogląda średnio 1,59 mln osób, o 130 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Polsat w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i jest wiceliderem w grupie komercyjnej 16-49.

fot. Polsat fot. Polsat

Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że dwunastą edycję „Przyjaciółek” (serial jest emitowany w czwartki o godz. 21.10, począwszy od 5 września br.) po trzech pierwszych odcinkach śledzi średnio 1,59 mln widzów. Przekłada się to na 11,65 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,81 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,66 proc. w grupie 16-59.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 19 września br. Zgromadził on przed telewizorami 1,66 mln oglądających.

Dla porównania, dwunastą edycję serialu, pokazywaną jesienią ub.r., po trzech pierwszych odcinkach śledziło średnio 1,72 mln osób (czyli o 130 tys. widzów mniej), co przekładało się na 12,57 proc. udziału w 4+ 15,14 proc. w 16-49 oraz 14,59 proc. w 16-59.

Podczas emisji „Przyjaciółek” Telewizja Polsat zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należy do TVP1, nadającej w tym czasie „Ojca Mateusza” oraz „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 16,09 proc. udziału. Na drugim miejscu znajduje się TVN („Milionerzy” i „Kuchenne rewolucje”; 13,93 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 („Najgorszy kucharz” i „Wkręceni w randkę”; 3,99 proc.).

Polsat jest już jednak wiceliderem wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59, przegrywając tylko z TVN. W tym ujęciu dalej plasują się: Jedynka i Dwójka.

„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,6 mln widzów „Przyjaciółek 14”. Polsat wiceliderem w 16-49

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fanka
Przyjaciółki - flagowy serial Polsatu, nie wyobrażam sobie czwartków bez nich.
22 6
odpowiedź
User
Józio Piłsudzki
Skubane dobrze się trzymają.
25 4
odpowiedź
User
thd
Wynik dobry jak na tak słaby scenariusz. Ostatnie sezony ogląda się conajmniej dziwnie. Narobili dzieci główny bohaterkom i sami nie widzą jak z tego wybrnąć.
17 6
odpowiedź