SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„All Together Now 2” ma o 140 tys. widzów więcej niż „Take me out”. Polsat stacją trzeciego wyboru

Drugi sezon muzycznego programu „Śpiewajmy razem. All Together Now” gromadzi średnio 1,23 mln widzów, o 140 tys. osób więcej niż rok temu w niemal tym samym paśmie miał „Take me out”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu jest trzeci w rynku.

Rozrywkowy program „Śpiewajmy razem. All Together Now” nadawany jest w Polsacie w środy o godz. 20.30, począwszy od 6 marca br. Średnia oglądalność trzech premierowych odcinków drugiego sezonu projektu wyniosła 1,23 mln widzów, co przełożyło się na 8,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,77 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Oglądalność programu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich przyciągnął przed ekrany 1,12 mln osób. Drugi z nich miał 1,25 mln oglądających, a trzeci - 1,31 mln.

W analogicznym okresie rok wcześniej Polsat niemal w tym samym paśmie pokazywał program „Take me out”, który po trzech odcinkach śledziło 1,09 mln osób przy udziałach wynoszących 6,67 proc. w 4+, 10,29 proc. w 16-49 oraz 8,51 proc. w 16-59. Oznacza to, że „All Together Now 2” podwyższa widownię stacji o 140 tys. osób.

Z kolei pierwsze trzy odcinki pierwszego sezonu programu „Śpiewajmy razem. All Together Now” nadawanego jesienią ub.r. oglądało 1,26 mln widzów (odpowiednio 8,77 proc., 11,89 proc. oraz 10,69 proc. udziału).

Polsat w czasie emisji nowego formatu ma trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVP2, która nadaje wtedy jednak popularne seriale „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, co daje jej 19 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVN (końcówka „Na Wspólnej”, „Milionerzy” i „Agent - gwiazdy”; 10,51 proc.), a czwarte - TVP1 (gł. „Leśniczówka”, widowisko „Wielki test” i transmisje sportowe; 7,98 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Formuła tego show polega na zaprezentowaniu umiejętności wokalnych przed setką jurorów w taki sposób, aby porwać do wspólnego śpiewania jak największą liczbę oceniających. Im więcej członków jury wstanie z krzeseł i zaśpiewa wraz z uczestnikiem, tym wyższy będzie jego wynik.

Dwójka uczestników, która w każdym odcinku zdobędzie najwyższą liczbę punktów przechodzi do finałowego odcinka, w którym zawalczą o nagrodę pieniężną. Przewodniczącą 100-osobowego jury jest Beata Kozidrak, a w panelu jurorskim zasiadają m.in. Madox (wokalista pop i model), Nick Sinckler (wokalista), Anja Orthodox (wokalistka zespołu Closterkeller), Dariusz Kordek (aktor musicalowy, teatralny i filmowy), Krzysztof „Jary” Jaryczewski (muzyk rockowy), Saszan (wokalistka pop), Ewa Gil (wizażystka gwiazd) i Ramona Rey (dyplomowana mezzosopranistka).

W drugim sezonie do tego grona dołączyli m.in.: Filip Lato, Aleksandra Szwed, Gabriel Fleszar, Joanna „Ruda” Lazer, Tomasz „Titus” Pukacki, czy Julita Ratowska „Jula”. Show prowadzi Mariusz Kałamaga.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.

Dołącz do dyskusji: „All Together Now 2” ma o 140 tys. widzów więcej niż „Take me out”. Polsat stacją trzeciego wyboru

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kalemba
Przegrywa z Leśniczówką...
odpowiedź
User
Janek
Take me out był ciekawszy
odpowiedź
User
Tomasz
Druga edycja i tendencja rosnąca. Jest mało programów tak walecznych i nie poddających się. Szacun.
odpowiedź