SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ojciec Mateusz” dalej hitem TVP1. 9,3 mln zł z reklam

16. sezon „Ojca Mateusza” oglądało średnio 4,04 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 14. serii, widownia produkcji spadła o 270 tys. oglądających. Pomimo tego serial nadal dał TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 9,26 mln zł.

„Ojciec Mateusz”, fot. TVP „Ojciec Mateusz”, fot. TVP

Premierowe odcinki 16. serii „Ojca Mateusza” emitowane były w TVP1 w czwartki o godz. 20.30, w okresie od 1 września do 24 listopada br. Oglądało je średnio 4,04 mln widzów. Przełożyło się to na 25,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 21,38 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się finałowy odcinek serii. Zgromadził on przed telewizorami 4,43 mln oglądających.

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

01-09-2016

20:30 - 21:13

3 586 928

23,57%

08-09-2016

20:30 - 21:11

3 722 523

25,96%

15-09-2016

20:31 - 21:13

3 643 681

24,57%

22-09-2016

20:30 - 21:11

3 874 388

24,74%

29-09-2016

20:30 - 21:13

3 873 684

25,08%

06-10-2016

20:30 - 21:13

4 418 972

28,01%

12-10-2016

20:06 - 20:31

3 837 047

23,74%

20-10-2016

20:31 - 21:13

4 016 444

25,63%

27-10-2016

20:29 - 21:14

4 305 856

26,88%

03-11-2016

20:32 - 21:15

4 155 603

25,37%

10-11-2016

20:36 - 21:20

4 237 964

27,11%

17-11-2016

20:30 - 21:13

4 155 804

25,31%

24-11-2016

20:31 - 21:16

4 431 106

27,71%

TVP1 - Ojciec Mateusz 16

4 042 733

25,84%

Względem analogicznego okresu ubiegłego roku, widownia „Ojca Mateusza” spadła o 270 tys. osób. Pokazywana wówczas czternasta edycja produkcji przyciągała przed ekrany średnio 4,31 mln osób, co przełożyło się na 26,84 proc. udziału w 4+ oraz 17,62 proc. w 16-49.

TVP1 w czasie emisji „Ojca Mateusza” dalej była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, nadający wówczas „Nasz nowy dom”, „Przyjaciółki” i film fabularny, co przełożyło się na 12,49 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVN („Na Wspólnej” oraz „Kuchenne rewolucje”; 9,03 proc.) oraz TVP2 („Kochanie, ratujmy nasze dzieci” i programy kabaretowe; 5,61 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Wpływy z reklam nadanych przy zakończonym sezonie serialu wyniosły 9,26 mln zł. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. spadły one o 0,72 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP1 - Ojciec Mateusz 16

4 042 733

25,84%

1 043 990

17,30%

1 937 286

21,38%

Polsat

1 955 176

12,49%

977 386

16,20%

1 307 174

14,43%

TVN

1 413 450

9,03%

675 390

11,19%

953 008

10,52%

TVP2

877 215

5,61%

333 598

5,53%

533 859

5,89%

Kolejny sezon „Ojca Mateusza” Jedynka pokaże wiosną 2017 roku - właśnie trwają zdjęcia do produkcji.

Udział Jedynki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 10,46 proc.

Dołącz do dyskusji: „Ojciec Mateusz” dalej hitem TVP1. 9,3 mln zł z reklam

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
normalny
Kompletne dno ogląda 4 miljony inteligientnych inaczej ? masakra
0 0
odpowiedź
User
Maciej deKODer
Ja zawsze oglądam ten serial. A jest on zasługą prawdziwego prawaka - Pana Prezesa Kurskiego. :)
0 0
odpowiedź
User
mateusz
Bardzo fajny i przyjemny serial. Nie to, co inne plastiki bijące sztucznością w luksusowych apartamentach i bohaterowie w najdroższych ubraniach. Swojski, z lekką nutką niewymuszonego humoru, szczególnie w scenach z udziałem Natalii, Babci czy Dziubaka.
0 0
odpowiedź