SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ojciec Mateusz” miażdży konkurencję

Piąty sezon serialu „Ojciec Mateusz” ogląda średnio 5,66 mln widzów. TVP1 w trakcie emisji tej produkcji jest zdecydowanym liderem rynku.

Czwartkowe premiery "Ojca Mateusza" (20.25 - TVP 1) mają średnio 34,3 proc. udziału w grupie 4+ oraz 27,84 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem udziały wynosiły odpowiednio 30,07 proc. i 24,47 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

 

Data AMR SHR % SHR %(16-49)
03-03-2011 5949502 35,70% 29,29%
10-03-2011 5738615 35,20% 27,98%
17-03-2011 5269186 31,87% 26,12%
średnio 5658909 34,30% 27,84%
przed rokiem 4830152 30,07% 25,45%


Dużą popularnością cieszą się także niedzielne powtórki (17.30 - TVP 1). Dwa pierwsze odcinki zobaczyło 4,5 mln widzów (32,73 proc. i 25,45 proc. udziału odpowiednio w 4+ i 16-19). Przed rokiem powtórki miały jednak 5,07 mln widzów i 37,31 proc. udziału.
 


Jedynka podczas emisji premier serialu jest zdecydowanym liderem rynku. Druga pozycja przypada TVN z 2,93 mln widzów (17,73 proc. udziału). Podium zamyka Dwójka (1,76 mln widzów i 10,66 proc. udziału). 

Kanał AMR SHR % SHR %(16-49)
TVP1 5658909 34,30% 5658909
TVN 2925321 17,73% 17,54%
TVP2 1759369 10,66% 11,80%
POLSAT 1703730 10,33% 13,29%


„Ojca Mateusza” chętnie oglądają kobiety, widzowie powyżej 45. roku życia oraz mieszkańcy wsi i małych miast. 

Profil ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 41,32% 86
Kobiety 58,68% 113
Wiek  4-9 1,98% 33
 10-15 3,50% 52
16 - 19 2,32% 41
20 - 24 3,08% 39
25 - 29 3,12% 35
30 - 34 5,14% 62
35 - 39 6,57% 89
40 - 44 5,21% 81
45 - 49 8,36% 122
50 - 54 12,42% 154
55 - 59 11,16% 144
60+ 37,15% 184
Wlk. miasta Wieś 44,95% 115
< 50 tys. 23,37% 97
50-100 tys. 9,07% 106
100-200 tys. 6,44% 80
> 200 tys. 16,16% 80
Zawód Top management 7,11% 82
Pracownicy średniego szczebla 11,89% 79
Pracownicy fizyczni i rolnicy 19,01% 95
Emeryci 45,86% 179
Inni 16,14% 53
Wykształcenie Podstawowe 54,33% 120
Średnie 28,82% 97
Wyższe 11,38% 91
Inne 5,47% 43

 

''Ojciec Mateusz" to polska wersja włoskiego hitu "Don Matteo". Serial emitowany jest od grudnia 2008 roku. Za produkcję odpowiada wchodząca w skład ATM Grupy, spółka Baltmedia.

Dołącz do dyskusji: „Ojciec Mateusz” miażdży konkurencję

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
michalk
gdyby ojca Mateusza dawac 5 minut póżniej,to miałby o 1 mln widzów więcej.
Wtedy Ojciec Mateusz zaczynałby się od razu po zakończeniu Barw szczęścia w TVP 2 i ci widzowie przeszliby na ojca Mateusza.
ale wynik i tak wysoki i co prawda te pierwsze pare minut ogląda mało widzów,to jak się skończą barwy szczęścia to i tak ojciec Mateusz zciąga widownię Barw szczęścia.którzy po zakończeniu kolejnego odcinka od razu przełączają stacje z tvp 2 na tvp 1.

0 0
odpowiedź
User
aaa
Czy w tym dziwnym kraju popularnością cieszą się seriale o facetach latających w sutannach? Jest gorzej niż w Afganistanie Talibów, państwo religijne na każdym poziomie!!!
0 0
odpowiedź
User
kurka wodna!
Nie oglądam serialu, ale myślę sobie, że warto czasem spojrzeć na księdza poruszającego się na rowerze, a nie wypasioną bryką.
0 0
odpowiedź