SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

OMD i Carat powalczą o budżet Renault-Nissan

Domy mediowe OMD i Carat pozostały w finałowej rozgrywce przetargu na planowanie i zakup mediów grupy Renault-Nissan.

Z walki o warty 650 milionów funtów globalny budżet grupy wyeliminowane zostały natomiast należąca do Havas agencja MPG, Mediaedge:cia (WPP Group) oraz VivaKi (Publicis Groupe) - informuje serwis Brand Republic.

Teraz OMD i Carat pokażą swoje finałowe prezentacje w przetargu, którym z Paryża zarządza Stephen Norman, wiceprezes ds. globalnego marketingu w Renault.

Obecnie Carat obsługuje warty 350 milionów funtów ogólnoeuropejski budżet medialny Renault, podczas gdy OMD odpowiada za zakup powierzchni i czasu w mediach w regionie dla Nissana.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: OMD i Carat powalczą o budżet Renault-Nissan

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl