SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

OMD z budżetem Vodafone

Dom mediowy OMD będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla operatora komórkowego Vodafone na ponad 20 światowych rynkach.

W finałowej fazie przetargu na warty łącznie około 1,3 miliarda dolarów budżet należąca do holdingu Omnicom agencja pokonała Team Vodafone (WPP) i Carat (Aegis Media).

Na początku bieżącego roku OMD przegrał z Carat rywalizację o budżet medialny Vodafone w Wielkiej Brytanii, gdzie obsługiwał operatora przez wcześniejsze 12 lat.

Dołącz do dyskusji: OMD z budżetem Vodafone

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl