SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

OS3 po roku restrukturyzacji pozycjonuje się jako agencja digital relations

Agencja OS3 po trwającym rok procesie restrukturyzacji pod przewodnictwem prezesa Davida Meistera, określa na nowo zakres swoich kompetencji. Firma specjalizować się będzie w digital relations.

OS3, od lewej: David Meister, Michał Kobierzewski, Monika Sokołowska, Maciej Hilt i Bartosz Gąsiorowski. OS3, od lewej: David Meister, Michał Kobierzewski, Monika Sokołowska, Maciej Hilt i Bartosz Gąsiorowski.

- Wracamy do klasycznej szkoły, która myśli i działa z perspektywy człowieka, marki i idei, a potem narzędzi i formatów. Takie podejście adaptujemy do czasów, w których żyjemy, czyli do digitalowej rzeczywistości - mówi David Meister, CEO agencji oS3. - Fundamentalna jest dla nas również szeroko rozumiana technologia, która wykraczając często poza typowe punkty styku pozwala ludziom na zupełnie nowe doświadczenie marki - dodaje Meister.

Jak informują władze agencji w oświadczeniu dla mediów, "OS3 wraca więc do korzeni budowania marek, opartych na takich wartościach jak insight, USP i Big Idea, które wciąż są najważniejsze i powinny wpisywać się w erę digtalu. Zgodnie z hasłem - Digital Relations Agency, nowe OS3 kładzie nacisk na digital realtions, które agencja definiuje jako  wielowymiarowe relacje między marką, a konsumentem w dobie zdigitalizowanego świata, w którym żyjemy".

Agencja zmieniła także swój logotyp na symbol serca na kształt emotikony. Zmianie uległ sposób zapisu nazwy agencji - teraz rozpoczyna się małą literą.

po lewej nowe logo OS3, po prawej stare

Kierownictwo firmy tworzą David Meister jako prezes OS3 Group i CEO w OS3, Monika Sokołowska jako client service director (odpowiada za relacje z kluczowymi klientami, nowy biznes), Michał Kobierzewski jako executive creative director (odpowiada za działy kreacji, innowacji i social mediów), Maciej Hilt jako business development director (planuje rozwój spółki, rekomenduje i usprawnia procesy) oraz Bartosz Gąsiorowski jako strategy director (strategiczna obsługa kluczowych klientów, rozwój kompetencji zespołu).

Agencja informuje, że pozyskała w ostatnim czasie nowych klientów: Philips Lighting Poland, Polregio (Przewozy Regionalne), Ronson Development Group, BBI Development, producenta lodów Kilargo czy markę bielizny kobiecej Marilyn. Ponadto firma obsługuje CCC, Opel Polska, Mokate, Volvo Cars, Unilever Polska i Allianz.

OS3 na polskim rynku jest obecna od 1996 roku. Zatrudnia 45 osób w Warszawie i Rybniku.

Zeszłoroczne turbulencje na pokładzie OS3

W kwietniu ubiegłego roku w kontrowersyjnej atmosferze z zespołem OS3 i OS3 Group rozstał się ówczesny prezes Marcin Maj. Na stanowisku zastąpił go zarządzający firmą do dziś David  Meister. Tomasz Pruszczyński, jeden z założycieli OS3, publicznie zarzucił Majowi doprowadzenie firmy "do gigantycznej straty" i ucieczkę przed konsekwencjami.

Wówczas fundusz WSI Capital, większościowy udziałowiec OS3 Group, zapewnił o stabilnej sytuacji finansowej spółki.

Dołącz do dyskusji: OS3 po roku restrukturyzacji pozycjonuje się jako agencja digital relations

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sport
Świetnie pomyślane i bardzo dobry prezes.
0 0
odpowiedź
User
YTD
Kwiecień jest dobry do restrukturyzacji. Inne miesiące już mniej.
0 0
odpowiedź
User
paparapapa
Z działań zarządów po zmianie loga następuje najczęściej wyłączenie światła.
0 0
odpowiedź