SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PGE Obrót wybiera agencję digital

Spółka PGE Obrót (należy do Polskiej Grupy Energetycznej) wybiera w przetargu agencję digital, z którą będzie współpracować w całym 2024 roku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Warunkiem udziału w nim jest wpłata 55 tys. zł wadium.

Do zadań wybranej przez PGE Obrót agencji będzie należeć wsparcie w kluczowych obszarach takich jak, tworzenie strategii digitalowej, doradztwo i planowanie kampanii mediowych, negocjowanie i zakup przestrzeni reklamowej w mediach internetowych, analizy, raportowanie, monitoring działań i wydatków reklamowych.

Działania będą realizowane w internecie w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy  - do końca grudnia 2024 roku. 

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Celem zaplanowanych przez PGE Obrót kampanii jest m.in. sprzedaż i promocja ofert i usług z portfela produktowego PGE Obrót,  pozyskiwanie leadów sprzedażowych za pośrednictwem formularzy znajdujących się na stronach www oraz za pośrednictwem działań afiliacyjnych, m.in. porównywarek internetowych. 

PGE zaznacza już na etapie przetargu, że realizowane dla niej reklamy digital nie mogą obejmować: kanałów kontrowersyjnych, takich, które mogą naruszać godność człowieka lub ogólnie przyjęte zasady, panujące w społeczeństwie. Nie mogą pojawiać się w miejscach propagowania nienawiści na tle rasowym, etnicznym, wyznaniowym czy promującym pornografię, hazard.

Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 30 października br. jest wpłata 55 tys. zł wadium. O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: cena (30 proc.) i ocena merytoryczna (70 proc.).

Dołącz do dyskusji: PGE Obrót wybiera agencję digital

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl