SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pierwsza Konferencja Badaczy Outdooru

"Bringing the Outdoor Advertising Back In. The Role of Market Research".

Grupa Stroer organizuje  Pierwszą Międzynarodową Konferencję Badaczy Outdooru pt. "Bringing the Outdoor Advertising Back In. The Role of Market Research".Konferencja odbędzie się 17 listopada w Warszawie.

Pierwsza część konferencji będzie poświęcona międzynarodowym standardom badań audytorium outdooru. W tej części referaty przedstawią:
- Simon Cooper (UK) współtwórca systemu OSCAR oraz jeden z architektów standardu badań outdoorowych w Wielkiej Brytanii POSTAR.
- Neil Eddleston (UK) managing director JCDecaux w Londynie, współtwórca i szef komitetu metodologicznego POSTAR
- Urs Zeier, niezależny konsultant z Szwajcarii, który współpracuje z Clear Channel International jako konsultant ds. badań audytorium reklamy zewnętrznej.
- Lothar Hannen (Niemcy), odpowiedzialny za badania audytorium outdooru w Stroer Germany a jednocześnie przewodniczący komitetu metodologicznego badań reklamy zewnętrznej w niemieckim stowarzyszeniu agencji reklamowych AGMA

Druga część  konferencji będzie poświęcona polskim doświadczeniom w badaniu efektywności Outdooru jako medium oraz kampanii reklamowych realizowanych na nośnikach reklamy zewnętrznej. W tej części referaty wygłoszą między innymi: dr hab. Rafała K. Ohme, Dariusza Kubuj (Ogilvy Brand Consulting), Paweł Ciacek i Grzegorz Kowalczyk (MillwardBrown SMG/KRC), Maciej Milewski (Gemius SA), Jarosław Pawlak (Grupa Stroer).

Patron medialny: Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Pierwsza Konferencja Badaczy Outdooru

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl