SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Playboy” liderem, „CKM” z największym spadkiem

Wszystkie miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn zanotowały w styczniu br. spadki sprzedaży, największy z nich dotknął „CKM-u”. Liderem zestawienia był „Playboy”.

Sprzedaż ogółem „Playboya” (Marquard Media Polska) w styczniu br. wyniosła 86 481 egz. i była o 9 proc. niższa niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez  Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn „CKM” (Marquard Media Polska), który sprzedał się w ilości 85 864 egz., notując największy w rankingu spadek, wynoszący 17 proc.

Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik shoppingowy "Logo" (Agora), którego sprzedaż w porównaniu do stycznia ub.r. spadła o 15 proc. i wyniosła 58 029 egz.

W zestawieniu brak danych pisma „Men's Health” (Motor-Presse Polska), bo miało łączone wydanie styczniowo-lutowe.

Sprzedaż magazynu biznesowego „Forbes” (Axel Springer Polska) w styczniu br. wyniosła 41 926 egz., czyli o 12 proc. mniej niż rok wcześniej. 

WIRTUALNEMEDIA.PL styczeń
2009 2010
ZKDP Sprzedaż ogółem
Playboy 94 695 86 481
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyny 103 257 85 864
Logo 68 449 58 029
Men's Health Edycja Polska 72 200 -
 
Forbes 47 387 41 926
 
WIRTUALNEMEDIA.PL grudzień styczeń
2009 2010
ZKDP Sprzedaż ogółem
Playboy 52 056 86 481
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyny 98 233 85 864
Logo 52 541 58 029
Men's Health Edycja Polska 60 011 -
 
Forbes 41 316 41 926


 

Dołącz do dyskusji: „Playboy” liderem, „CKM” z największym spadkiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl