SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Point Group liczy na dwucyfrowy wzrost wyników w 2010 r.

Platforma Mediowa Point Group (PMPG) liczy, że w 2010 r. zanotuje dwucyfrową dynamikę wzrostu wyników zarówno na poziomie przychodów, jak zysku, wynika z wypowiedzi prezesa Michała Lisieckiego.

"Liczymy na dwucyfrowy wzrost wyników w 2010 r." - powiedział Lisiecki dziennikarzom. Z jego wypowiedzi wynika, że ten wzrost może częściowo zostać zrealizowany dzięki akwizycjom. Lisiecki zaznaczył, że nie spodziewa się szybkiej i mocnej poprawy na rynku reklamowym.

"Nie jestem optymistą m.in. dlatego, że budżety marketingowe, to wydatki które łatwo się obcina" - powiedział Lisiecki. Szef PMPG dodał, że według niego część mediów, głównie drukowanych, w przyszłym roku nadal może notować dwucyfrowy spadek przychodów z reklam.

Spółka przedstawiła w poniedziałek zarysy nowej strategii, która zakłada budowę pozycji głównie w segmencie nowych mediów.

Narastająco w I-III kw. 2009 roku spółka miała 8,96 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 5,02 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 43,12 mln zł wobec 44,82 mln zł.

Na początku listopada spółka zweryfikowała prognozę finansową na 2009 r. Zakłada ona przychody ze sprzedaży na poziomie 88 mln zł oraz zysk operacyjny na poziomie 18 mln zł. Poprzednia prognoza, opublikowana w marcu zeszłego roku, zakładała że spółka w 2009 r. osiągnie przychody ze sprzedaży na poziomie 116,4 mln zł a wynik operacyjny na poziomie 29,95 mln zł.

Point Group miało po audycie 6,76 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2008 roku wobec 5,35 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk operacyjny na poziomie grupy wyniósł 7,76 mln zł wobec 4,43 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 70,67 mln zł wobec 45,76 mln zł rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Point Group liczy na dwucyfrowy wzrost wyników w 2010 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl