SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pojawił się magazyn miłośników aut japońskich

Spółka RT Media wprowadziła na rynek kwartalnik “Japan Trends” kierowany do miłośników japońskich samochodów. Pierwszy numer pisma ukazał się w czwartek 24 czerwca br.

W tytule, który trafił na rynek w objętości 100 stron, znaleźć można informacje o japońskich markach, ich historii, trendach,  a także aktywności skupionych wokół tych marek społeczności. Oprócz tekstów przygotowanych przez dziennikarzy, magazyn zamieszcza nadesłane przez czytelników relacje i zdjęcia ze spotkań miłośników japońskich aut.

“Japan Trends” ukazał się w nakładzie 15 tys. egz. i cenie 9,95 zł. Kwartalnik nabyć można na stacjach benzynowych i w salonach sieci Empik. Jego redaktorem naczelnym jest Ryszard Turski, założyciel i szef RT Media.

Pismo “Japan Trends” jest trzecim magazynem dla miłośników marek w portfolio RT Media obok  pism “BMW Trends” i “VW Trends”. Jak informuje nas Turski, spółka pracuje nad powrotem do wydawania tytułów poświęconych Oplowi i Renault, a także nad nowymi magazynami. Kolejne pismo wydane przez RT Media ma pojawić się na rynku jeszcze w tym roku.

Dołącz do dyskusji: Pojawił się magazyn miłośników aut japońskich

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl