SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pojawiła się gra mobilna z Robertem Lewandowskim. „To narzędzie komunikacji z fanami”

Udostępniono grę mobilną „Lewandowski Euro Star 2016”, przygotowaną w ramach współpracy Roberta Lewandowskiego ze studiem Fuero Games. To gra zręcznościowa z elementami sportowymi, dostępna za darmo w wersjach na Androida i iOS.

- Gra powstała w ramach współpracy Fuero Games i Roberta Lewandowskiego. Byliśmy pewni, że gra sportowa będzie wspaniałym narzędziem komunikacyjnym Roberta z milionami jego fanów na całym świecie. Dzisiaj w momencie, kiedy Facebook i Instagram ograniczają zasięgi własna gra pozwala na nieograniczony kontakt ze swoimi fanami. Gry z udziałem celebrytów stają się obecnie coraz popularniejsze. Cristiano Ronaldo, Kim Kardashian czy Arnold Schwarzenegger to tylko niektóre ze znanych osób, które zaangażowały się w przedsięwzięcia związane z grami mobilnymi - informuje w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Stanislaw Fiedor, szef studia Fuero Games, które stworzyło grę „Lewandowski Euro Star 2016”.

„Lewandowski Euro Star 2016” jest prostą zręcznościową grą mobilną, której celem jest jak najdłuższe utrzymanie podbijanej piłki w powietrzu tak, by nie upadła ona na murawę. Za umiejętne żonglowanie futbolówką otrzymuje się punkty.

Grę można pobrać zarówno na urządzenia z systemem Android jak i iOS. W sklepach z aplikacjami jest dostępna za darmo, lecz niektóre elementy można odblokować dokonując mikropłatności wewnątrz aplikacji.

- Przede wszystkim zależało nam, jak i Robertowi, by jak największa grupa fanów mogła skorzystać z gry, stąd decyzja o udostępnieniu gry za darmo, tak by każdy, kto chce w nią zagrać mógł spróbować swoich sił. Równocześnie gra miała być prostą i przyjemną rozrywką, idealną do zagrania w trakcie przerwy meczu, czy podróży do pracy lub szkoły. Pomimo, że w grze występują mikrotransakcje, to wszystkie przedmioty użytkownicy mogą odblokować za darmo poprzez granie i levelowanie, dzięki czemu otrzymują darmowe monetki, lub nowe przedmioty - tłumaczy Fiedor.

Jak do tej pory, w Sklepie Play gra przekroczyła 10 tys. pobrań. - Na sam proces produkcji gry mieliśmy zaledwie dwa miesiące, dlatego pracowaliśmy niemalże nieustannie dzień w dzień po kilkanaście godzin, by zdążyć przed Euro. Efekt został bardzo pozytywnie odebrany przez graczy. W AppStorze mamy 4,5-5 gwiazdek, a na Google Play oceny powyżej 4,6 - informuje Fiedor.

- Współpraca z Robertem zakłada wieloletni rozwój gry. Planujemy stale poszerzać grę o nowe funkcje, które zapewniać będą graczom na całym świecie stałą rozrywkę w chwilach, kiedy akurat nie będą mogli oglądać zmagań Roberta w trakcie meczy reprezentacyjnych czy ligowych. Planujemy również liczne konkursy wewnątrz gry, w ramach których jego wierni fani będą mogli zdobywać sygnowane przez Roberta nagrody - podkreśla Fiedor.

Robert Lewandowski jest jednym z najpopularniejszych piłkarzy na świecie. W ostatnim czasie jego wizerunek jest chętnie wykorzystywany przez różnych reklamodawców. Eksperci zauważają, że w pewnym momencie u odbiorców może nastąpić przesyt różnymi formami komunikacji związanymi z Lewandowskim.

- Osobiście mam daleko posunięty przesyt Lewandowskiego na rynku. Po prostu przestałem zwracać uwagę na cokolwiek oparte na jego osobie. Rozumiem przyczyny, ale niestety efekt jest przeciwny do zamierzonego. Obawiam się, że ludzie odwrócą głowę również od gry mobilnej z Lewandowskim. Zresztą tego rodzaju produkcje muszą mieć klienta masowego, inaczej się raczej nie zwracają. Polska wydaje się za mała. Naturalnym dla Lewandowskiego rynkiem są Niemcy, ze względu na jego popularność i osiągnięcia w Bundeslidze. Tyle że Polska gra z Niemcami. I jeśli Lewy zagra dobrze, to niemieccy fani nie będą chcieli sięgnąć po tytuł, który kojarz się im z przegraną. A jeżeli zagra źle, to nie będą chcieli grać w produkcję sygnowaną nazwiskiem słabego zawodnika. I tak źle, i tak niedobrze - komentuje w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Tomasz Kreczmar, ekspert rynku gier.

Dołącz do dyskusji: Pojawiła się gra mobilna z Robertem Lewandowskim. „To narzędzie komunikacji z fanami”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl