SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Prawie 60 tys. zł za reklamę przy "Wydarzeniach" w Polsacie

Biuro reklamy Polsat Media podało ceny reklam w Polsacie na marzec. Najwięcej, bo blisko 60 tys. zł netto, trzeba zapłacić za spot przy głównym wydaniu “Wydarzeń”.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

59,6 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów) kosztuje reklama przy “Wydarzeniach”w dni powszednie. Stawka za spot przy emisji serwisu w niedzielny wieczór jest sporo niższa - wynosi 35,1 tys. zł.

Na 36,7 tys. zł wyceniono reklamę przy serwisie sportowym w dni robocze i 45,8 tys. w niedziele. Ceny spotów przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 37,2 tys. zł i 41,5 tys. zł.

W marcu w Polsacie rusza nowa, wiosenna ramówka, a w niej premierowe odcinki znanych z anteny stacji produkcji.

47,5 tys. zł kosztuje spot przy “Twoja twarz brzmi znajomo”, 43,9 tys. zł - przy “Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami", 44 tys. zł przy programie “Nasz nowy dom”. 

Reklamodawcy zainteresowani obecnością ze spotem przy “Ninja Warrior Polska” zapłacą 40,1 tys. zł, a przy serialu “Przyjaciółki” - 38,4 tys. zł.

Nawet 49,3 tys. zł kosztuje z kolei reklama w poniedziałkowym paśmie filmowym “Mega Hit” i 59,5 tys. zł przy serialu “Pierwsza miłość”.

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po BR TVP i TVN Media - podało ceny reklam na marzec. 

Dołącz do dyskusji: Prawie 60 tys. zł za reklamę przy "Wydarzeniach" w Polsacie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl