SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat i TVN w dół, zyskuje TVP, “Fakty” przed “Wiadomościami”

Telewizja TVN utrzymała w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności zarówno w grupie 4+ jak i w 16-49, ale zanotowała spadek. Więcej stracił jednak Polsat, a zyskały za to kanały TVP. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 31 października do 6 listopada br. pozostała telewizja TVN, ale jej udział spadł z 16,98 proc. do 16,39 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce utrzymała TVP1 osiągając wynik na poziomie 15,90 proc. po wzroście o 0,27 pkt. proc. Trzeci był Polsat, który zanotował największy spadek w czołówce, wynoszący aż 1,01 pkt. proc. Jego udział uplasował się na poziomie 14,47 proc. Czwarta pozycje należała do TVP2 (12,52 proc. udziału, wzrost o 0,18 pkt. proc.).

Wzrosty odnotowały też stacje informacyjne. Udział zajmującego piąte miejsce TVP Info poszedł do góry o 0,32 pkt. proc., a TVN 24 (szósta pozycja) - o 0,39 pkt. proc. W ubiegłym tygodniu kanały te relacjonowały m.in. awaryjne lądowanie Boeinga na Okęciu i wydarzenia po tym incydencie.

  NAM (4+) 24 - 30.10.2011 31.10 - 6.11.2011
Lp. Stacja SHR % SHR %
1 TVN 16,98% 16,39%
2 TVP1 15,63% 15,90%
3 Polsat 15,48% 14,47%
4 TVP2 12,34% 12,52%
5 TVP INFO 3,69% 4,01%
6 TVN24 3,16% 3,55%
7 TV4 2,57% 2,46%
8 TVN7 1,95% 2,22%
9 PULS [TV Puls] 1,92% 2,18%
10 Polsat2 1,20% 1,31%
11 Cartoon Network 0,95% 0,93%
12 Polsat News 0,74% 0,93%
13 Disney Channel 0,77% 0,82%
14 Discovery 0,69% 0,78%
15 Polsat Sport 0,61% 0,66%
16 AXN 0,87% 0,66%
17 Disney XD 0,58% 0,66%
18 MiniMini 0,52% 0,60%
19 TVP Polonia 0,65% 0,59%
20 TVN Turbo 0,44% 0,53%


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymała się stacja TVN, notując spadek o 0,82 pkt. proc. do 17,42 proc. udziału. Tuż za TVN znalazł się Polsat z wynikiem na poziomie 16,12 proc., który stracił aż 1,51 pkt. proc. udziału. Dalej uplasowały się TVP 1 (12,09 proc.) i TVP 2 (11,17 proc.), które - tak jak w grupie 4+ - zanotowały wzrosty. 

  NAM (16-49) 24 - 30.10.2011 31.10 - 6.11.2011
Lp. Stacja SHR % SHR %
1 TVN 18,24% 17,42%
2 Polsat 17,63% 16,12%
3 TVP1 11,48% 12,09%
4 TVP2 11,14% 11,17%
5 TV4 2,96% 2,95%
6 TVN7 2,42% 2,75%
7 TVN24 2,07% 2,70%
8 TVP INFO 1,80% 2,19%
9 PULS 1,93% 2,17%
10 Polsat2 1,32% 1,38%
11 Discovery 1,10% 1,24%
12 Polsat News 0,57% 0,84%
13 AXN 1,22% 0,84%
14 VIVA Polska 0,96% 0,82%
15 TVN Turbo 0,67% 0,81%
16 Comedy Central 0,59% 0,77%
17 National Geographic 0,68% 0,74%
18 Cartoon Network 0,75% 0,74%
19 Disney Channel 0,66% 0,65%
20 MiniMini 0,56% 0,61%


Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszył się tradycyjnie nadawany w TVP 2 serial “M jak miłość”, który obejrzało 7,2 mln osób. Na drugim miejscu znalazły się “Fakty” TVN z 1 listopada br., które śledziło 5,33 mln osób (większość programu poświęcono awaryjnemu lądowaniu Boeinga). Nadane tego samego dnia “Wiadomości” TVP 1 miały o 240 tys. widzów mniej.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 31.10 - 6.11.2011 - grupa 4+

Lp. Data Stacja Program AMR (grupa 4+)
1 01-11-2011 TVP2 M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ 7 199 443
2 01-11-2011 TVN FAKTY 5 327 658
3 03-11-2011 TVP1 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ 5 111 973
4 01-11-2011 TVP1 WIADOMOSCI 5 091 287
5 01-11-2011 TVP1 TELEEXPRESS 4 914 731
6 05-11-2011 TVN MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ 4 756 626
7 04-11-2011 TVP2 NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ 4 733 396
8 06-11-2011 TVP1 SPORT /SERWIS SPORT./ 4 684 795
9 01-11-2011 TVP2 BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ 4 467 742
10 06-11-2011 TVP1 JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ 4 255 039
11 06-11-2011 TVN TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ 4 026 769
12 06-11-2011 TVP1 ZYCIE NAD ROZLEWISKIEM /SER.OBYCZ.POL./ 3 805 467
13 06-11-2011 Polsat MUST BE THE MUSIC 3 693 609
14 05-11-2011 TVP1 TRANSPORTER 3 /FILM AKCJI USA/ 3 691 688
15 02-11-2011 TVN W-11 WYDZIAL SLEDCZY /SER.KRYM.POL/ 3 661 945


15 najlepiej oglądanych programów w dniach 31.10 - 6.11.2011 -  grupa 16-49

Lp. Data Stacja Program AMR (grupa 16-49)
1 01-11-2011 TVP2 M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ 2 787 470
2 01-11-2011 TVN FAKTY 2 377 731
3 05-11-2011 TVN MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ 2 279 266
4 06-11-2011 Polsat MUST BE THE MUSIC 2 223 280
5 31-10-2011 Polsat PUNISHER /FILM SENS.NIEM.USA/ 1 935 602
6 01-11-2011 TVP1 WIADOMOSCI 1 855 237
7 01-11-2011 TVN PRZEPIS NA ZYCIE /SER.KOM.OBYCZ.POL./ 1 741 982
8 02-11-2011 TVP2 RODZINKA.PL /SER.KOM.POL./ 1 737 881
9 06-11-2011 TVP1 SPORT /SERWIS SPORT./ 1 725 766
10 04-11-2011 TVN MROCZNA DZIELNICA /FILM AKCJI USA/ 1 721 728
11 03-11-2011 TVP1 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ 1 687 055
12 03-11-2011 TVN KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./ 1 636 042
13 05-11-2011 TVP1 TRANSPORTER 3 /FILM AKCJI USA/ 1 612 750
14 02-11-2011 TVN TOP MODEL - ZOSTAN MODELKA /REALITY SHOW POL./ 1 605 171
15 01-11-2011 TVP1 TELEEXPRESS 1 520 488


 

Dołącz do dyskusji: Polsat i TVN w dół, zyskuje TVP, “Fakty” przed “Wiadomościami”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jol
i tak oto pogodynka Wyszyńska i zezowaty Kraśko zarżnęli największy program infrormacyjny w kraju
0 0
odpowiedź
User
pi ar
czy wirtualne media sa organem promocyjnym tvn?
0 0
odpowiedź
User
ww
Znakomity wynik Faktów, Mam Talent bije pozostałe programy rozrywkowe, mimo, iż odcinki półfinałowe zazwyczaj gromadziły mniej widzów niż castingi, Ojciec Mateusz trzyma poziom, czwartkowe pasmo Polsatu dostało po udziałach... nie ma Hotelu w 16-49..
0 0
odpowiedź