SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat przedłużył umowę z Eutelsatem

Telewizja Polsat i Eutelsat Communciations odnowiły umowę dotyczącą wynajmu przez stację transpondera na satelicie Hot Bird 13E. Wysokość transakcji objęta jest tajemnica handlową.

Polsat wynajmuje miejsce na Hot Birdzie od 1992 roku, a obecnie z transpondera ulokowanego na tym satelicie (oznaczonego numerem 132) poza główną anteną nadawanych jest też 8 z 12 kanałów tematycznych spółki: Polsat 2, Polsat News, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Play, Polsat Cafe, TV Biznes oraz TV 4.

Dystrybuowany przez Hot Birda sygnał kanałów Polsatu dociera do 9,5 mln gospodarstw domowych korzystających z telewizji satelitarnej bądź kablowej.

Dołącz do dyskusji: Polsat przedłużył umowę z Eutelsatem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
geyon
Mam Polsat od początku i w życiu bym nie zmienił na nic innego - to już firma z tradycją, a nie jakiś tam niby rozwijający się, ale jednak kogucik.
0 0
odpowiedź
User
Bolo
Mam Polsat od 2000 r, jestem z niego zadowolony. Kłopoty z Polsatem zaczęły się w 2005 r po uruchomieniu częstotliwości 11.158. Są to kanały Polsat 1, Polsat 2, TV4,POLSAT News, Polsat Cafe, Polsat Sport, Polsat Play, Polsat Sport Extra, TV Biznes - w mym miejscu zamieszkania tj, w Sosnowcu są bardzo słabo odbieralne lub brak odbioru. Wg. Urzędu Radiotelekomunikacji działa w Katowicach bardzo silna stacja nadawcza (I kategoria ważności a program Polsatu to II kategoria)
Przez 3 lata próbowałem walczyć z Polsatem - ich odpowiedż była dziwna- to jest częstotliwość TVN a nie Polsatu - bzdury. Tych programów do dzisiaj nie odbieram i wiele moich propozycji było zbywanych stwierdzeniem - błąd ustawienia antenu ( montowali ją specjaliści z 3 zakładów) programu nie uzyskali.A wszelka korespondencja z Polsatem była nieskuteczna i szkoda było na nią czasu i nerwów. Tak że ja osobiście uważam że program jest super ok. jednak sprawy techniczne i troska o klienta jest na poziomie bardzo niskim- niestety płacę dalej a nie odbieram tych programów-może wreszcie się ktoś obudzi.
0 0
odpowiedź