SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat: śpiewające gwiazdy ogląda 3,4 mln osób

Trzy pierwsze odcinki piątej edycji show "Jak oni śpiewają"zobaczyło średnio 3,4 mln widzów. W analogicznym okresie przedrokiem program śledziło więcej o nieco ponad 100 tys. osób.

Polsat w trakcie emisji formatu notuje 23,01 proc. udziału wgrupie 4+ oraz 19,62 proc. udziału w grupie 16-49 - wynika z danychAGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Przed rokiemstacja miała w tym paśmie odpowiednio 25,12 proc. (4+) oraz 21,94proc.(16-49) udziału w rynku.



4+

(16 - 49)

DataAMRSHR %SHR %
07-03-2009357410724,29%20,15%
14-03-2009345532722,74%20,01%
21-03-2009323599921,82%18,63%
Średnio2009342832823,01%19,62%
Średnio2008356123525,12%21,94%


Polsat w grupie 4+ ma w trakcie emisji show drugą pozycję narynku. Pierwsza jest Jedynka, nadająca filmy fabularne (25,88 proc.udziału - 3,86 mln widzów). Trzeci jest TVN ("Niania" oraz filmy) z17,18 proc. udziału i 2,56 mln widzów.

W komercyjnej grupie docelowej (16-49) Polsat zajmuje trzeciąpozycję za Jedynką (27,69 proc. udziału w rynku) i TVN (20,52 proc.udziału w rynku).

Show oglądają głównie kobiety oraz mieszkańcy wsi i małychmiast.



ADH %AFF
PłećMężczyźni35,70%74

Kobiety64,30%124
Wiek4-92,92%49

10-155,49%75

16 - 193,48%58

20 - 243,06%36

25 - 295,38%62

30 - 345,82%73

35 - 395,66%82

40 - 446,12%95

45 - 499,14%123

50 - 5410,52%127

55 - 5910,95%146

60+31,46%166
Wlk. miastaWieś40,55%104

< 50 tys.26,13%110

50-100 tys.10,20%120

100-200 tys.7,52%95

> 200 tys.15,60%75
ZawódTop management4,98%63

Pracownicy średniegoszczebla10,01%70

Pracownicy fizyczni irolnicy20,35%98

Emeryci44,84%169

Inni19,81%65
WykształceniePodstawowe54,78%121

Średnie27,18%90

Wyższe9,63%84

Inne8,41%63

Dołącz do dyskusji: Polsat: śpiewające gwiazdy ogląda 3,4 mln osób

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl