SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska premiera Microsoft CRM

Pierwsze sukcesy Microsoft Business Solutions CRM

6 października w salach Zamku Królewskiego w Warszawie odbyła się premiera Microsoft Business Solutions CRM - nowego rozwiązania do zarządzania relacjami z klientem stworzonego przez firmę Microsoft. Na spotkaniu było obecnych ponad 130 reprezentantów średnich i dużych przedsiębiorstw zarówno polskich, jak i zagranicznych. 

Z wyników ankiety przeprowadzonej w czasie imprezy na Zamku Królewskim wynika, że ponad 67% firm reprezentowanych przez osoby obecne na seminarium planuje wdrożyć w najbliższym czasie rozwiązanie typu CRM. 23% firm ma już zadeklarowany budżet na ten cel, a 22% planuje zakup systemu Microsoft Business Solutions CRM. Wyniki te pozwalają sądzić, iż Microsoft Business Solutions CRM może spotkać się na polskim rynku z zainteresowaniem podobnym jak w innych krajach, w których jest już obecny. 

Polska jest kolejnym krajem, w którym Microsoft Business Solutions CRM miał swoją premierę. Jak wskazują dotychczasowe wyniki handlowe, jest to najlepiej sprzedający się produkt z segmentu CRM w historii tego typu rozwiązań. Od czasu inauguracji w 2003 roku używa go już ponad 2500 firm i instytucji w 52 krajach świata.

"Microsoft Business Solutions CRM jest idealnym rozwiązaniem dla firm dysponujących ograniczonymi zasobami, chcących jednak w wyraźny sposób podnieść jakość zarządzania relacjami z klientami. Nasz produkt wypełnia lukę między rozwiązaniami dla bardzo dużych firm a prostymi aplikacjami przeznaczonymi dla małych przedsiębiorstw" - powiedział Tomasz Bochenek, Dyrektor Generalny polskiego oddziału Microsoft.

Jeszcze przed oficjalną premierą systemu odbyło się pierwsze wdrożenie Microsoft Business Solutions CRM. Rozwiązanie zakupiła Fabryka Elementów Hydrauliki PONAR-Wadowice S.A. Wdrożenie systemu trwało miesiąc i zostało zakończone w październiku bieżącego roku. Firma zdecydowała się na zakup Microsoft Business Solutions CRM, ponieważ jest to pierwsze globalnie dostępne oprogramowanie przeznaczone na rynek małych i średnich przedsiębiorstw. Dodatkowo cechuje je krótki okres wdrożenia, łatwość dopasowania do specyfiki firmy oraz skalowalność pozwalająca na dostosowanie do zmieniających się potrzeb.

"Nasza firma rozwija się ostatnio bardzo dynamicznie rozbudowując m.in. narzędzia informatyczne wspomagające codzienne działania biznesowe - produkcyjne, handlowe i  marketingowe. Przy ostrej konkurencji i walce o klienta, firma zdecydowała się sięgnąć po narzędzia klasy Customer Relationship Management. Wybraliśmy Microsoft CRM ze względu na bardzo korzystny wskaźnik ceny do możliwości, łatwość obsługi i zaledwie miesięczny czas wdrożenia. Rzeczywiście, BizTech Konsulting S.A., który wdrażał system dotrzymał wyśrubowanego, naszym zdaniem, terminu, a pierwsze tygodnie użytkowania potwierdzają w pełni nasze oczekiwania." powiedział Arkadiusz Noworyta, Z-ca Dyrektora ds. Handlu, PONAR-Wadowice S.A.

Właśnie w segmencie MSP Microsoft Business Solutions odniósł największy sukces zdobywając, poza rekordową liczbą klientów, nagrody przyznawane przez branżę, m.in. tytuł 2004 Market Leader ("CRM Magazine") w kategorii rozwiązań dla średnich przedsiębiorstw oraz "Best Customer Relationships Management Software" ("SQL Server Magazine"). Gartner przewiduje, że nowy produkt Microsoft będzie miał znaczący wpływ na rynek systemów CRM i stanie się jednym z jego głównych graczy. Zdaniem ekspertów Gartnera, Microsoft w perspektywie roku lub dwóch lat stanie się piątym co do wielkości dostawcą systemów CRM na świecie.

Microsoft Business Solutions CRM będzie sprzedawany i wdrażany przez partnerów Microsoft, którzy uzyskają tytuł Microsoft Certified Software Advisor (CRM CSA). Pierwszymi partnerami, którzy zdobyli powyższy tytuł, jeszcze przed premierą nowego produktu, są firmy: Fild.Net, Silves oraz Combidata Poland, spółka należąca do grupy kapitałowej Prokom. Ponadto dwie firmy: Combidata Poland i Międzynarodowe Centrum Szkoleń i Kompetencji otrzymały certyfikaty uprawniające do pełnienia funkcji ośrodków szkoleniowych.

Dołącz do dyskusji: Polska premiera Microsoft CRM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl