SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pompidou i MPG będą reklamować „Maxim”

Agencja Pompidou i dom mediowy MPG przygotują kampanię reklamową wprowadzającą na polski rynek magazyn „Maxim”. Akcja ruszy 9 listopada, kiedy czasopismo pojawi się w sprzedaży.

Pompidou zajmie się kreacją i produkcją reklam polskiego „Maxima” (którego wydawcą jest Ginza Media Group), a MPG - planowaniem i zakupem mediów. Kampania - zaplanowana na dwa tygodnie - będzie prowadzona w telewizji, radiu, prasie i internecie.

>>> „Maxim” wraca na polski rynek. Eksperci: Ma szanse

Akcja ma być początkiem długofalowej współpracy Pompidou i MPG z Ginza Media Group. Firmy zdobyły to zlecenie przez rekomendację.

Dołącz do dyskusji: Pompidou i MPG będą reklamować „Maxim”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl