SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prasowa "Promenada Sukcesu"

Drugi numer kwartalnika "Promenada Sukcesu" już na rynku

W maju wszedł na rynek drugi numer luksusowego kwartalnika typu "lifestyle" pt. "Promenada Sukcesu". Magazyn dystrybuowany jest bezpłatnie wśród właścicieli platynowych i złotych kart PROMENADA CLUB czyli ekskluzywnych klientów Centrum Handlowo - Rozrywkowego Promenada przy ul. Ostrobramskiej w Warszawie. Trafi też do hoteli, biurowców, na lotniska, do luksusowych punktów odnowy biologicznej i gabinetów kosmetycznych, ekskluzywnych klubów biznesowych, sportowych, głównie na terenie Warszawy

Do współpracy z polskim kwartalnikiem pozyskano znanych dziennikarzy takich, jak Włodzimierz Zientarski, Michał Komar, Zuzanna O'Brien. Artykuły dotyczą podróży, nietypowych sportów, luksusowych samochodów i sprzętu hi-fi, najnowszej generacji telefonów, komputerów, technologii i usług, luksusowych rezydencji, wnętrz i elementów ich wyposażenia, kulinariów, wykwintnych restauracji i zastawy stołowej, nowości filmowych i muzycznych.

Reportaże i wywiady z ciekawymi ludźmi realizowane będą m.in. w oparciu o program telewizyjny "Promenada Sukcesu" (POLSAT, sobota, godz. 14.30), w którym popularni i lubiani przedstawiciele świata biznesu, polityki, sztuki odkrywają kulisy swej drogi do sukcesu oraz życia codziennego.
(Program nagrywany jest w Promenadzie przez firmę Rochstar Sp. z o.o., wchodzącą w skład grupy ECC - European Consruction Consortium).

" Od trzeciego, jesiennego numeru, postanowiłem obowiązki redaktor naczelnej powierzyć Barbarze Czechmeszyńskiej - Skowron, która poprzednio przez wiele lat związana była z rynkiem mediów - mówi Adrian Heymans, wydawca "Promenady Sukcesu" - Nasz magazyn tematycznie nawiązywał będzie do wielokierunkowej działalności, jaką prowadzimy oraz do stylu życia ludzi sukcesu z Polski i ze świata. Ma to być ekskluzywny magazyn" lifestyle", adresowany do ludzi którzy są, lub mogliby być gośćmi i klientami Promenady."

Magazyn ma 228 stron, wydawany jest na wysokiej jakości papierze (100g. kreda), z klejonym grzbietem i lakierowaną okładką (200g. kreda). Dla potencjalnych prenumeratorów, dla których bezpośrednie pozyskanie magazynu jest trudne, ustalono cenę prenumeraty 12 zł., przy cenie okładkowej 14,90 zł. Selektywną dystrybucję drugiego numeru powierzono wybranym salonom prasowym na terenie całego kraju. Wydawcą kwartalnika jest spółka EBD, działająca w ramach ECC.

Dołącz do dyskusji: Prasowa "Promenada Sukcesu"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl