SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

353 tys. widzów „Projektu Lady 6” w Siódemce. 5,58 mln zł z reklam

Emitowany w Siódemce szósty sezon programu „Projekt Lady” oglądało średnio 353 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji wypadła słabiej od TV4 i TV Puls, ale lepiej od TTV. Wpływy z reklam wyniosły 5,58 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Finał „Projektu Lady 6”; fot. SiódemkaFinał „Projektu Lady 6”; fot. Siódemka

Średnia widownia premierowych odcinków szóstego sezonu programu „Projekt Lady”, wyemitowanych w okresie od 8 października do 26 grudnia 2021 roku wyniosła 353 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 2,62 proc. w gronie wszystkich widzów, 3,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,22 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. „Projekt Lady” w TVN7 oglądać można było w piątki o godz. 20.00, finał nadano wyjątkowo w zupełnie innym paśmie – w niedzielę, 26 grudnia o 19.00.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 15 października. Śledziło ją średnio 489 tys. osób.

Dla porównania, piaty sezon reality-show „Projekt Lady” emitowany w TVN jesienią ub.r. oglądało 788 tys. osób, co przełożyło się na 8,27 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 10,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,27 proc. w grupie 16-59.

Podczas nadawania „Projektu Lady 6” Siódemka zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie był kanał TV4, który miał 4,90 proc., drugie miejsce należało do TV Puls (4,65 proc.), a czwarte - do TTV (1,91 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Siódemka również była trzecia na tle czterech analizowanych stacji.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków szóstej edycji programu wyniosły 5,58 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Bohaterkami „Projektu Lady” są dziewczyny, które do tej pory nie stroniły od hucznych i zakrapianych imprez, wulgarnego języka oraz wyzywających zachowań. Format jest realizowany przez Golden Media Polska.

Szósty sezon ponownie prowadzi Małgorzata Rozenek-Majdan, która uczy uczestniczki dobrych manier. Pomagają jej w tym ponownie: trener protokołu dyplomatycznego dr Irena Kamińska-Radomska i trener rozwoju osobistego Tatiana Mindewicz-Puacz.

Program był nagrywany w nowym miejscu - w XIX-wiecznym pałacu w Ojrzanowie (piąty sezon kręcony był w pałacu w Rozalinie).

6. edycję projektu wygrała Agata Łabuda.

Udział TVN7 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 3,45 proc.

Dołącz do dyskusji: 353 tys. widzów „Projektu Lady 6” w Siódemce. 5,58 mln zł z reklam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lejdi dżejn
Ten "projekt" jest już chyba powoli wygaszany. Degradacja z anteny TVN do TVN7 już zastanawia.
odpowiedź
User
Gość X
Zuzia powinna wygrać, nie Agata.
odpowiedź
User
marta
Rozenkowej już dziękujemy
odpowiedź