SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Projekt Lady” wakacyjnym hitem TVN. Reality-show zyskuje widzów z odcinka na odcinek

Reality-show „Projekt Lady” ogląda średnio 1,92 mln widzów. TVN w czasie emisji programu jest wiceliderem rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Widownia formatu rośnie z odcinka na odcinek.

Małgorzata Rozenek-Majdan w programie "Projekt Lady" Małgorzata Rozenek-Majdan w programie

Nowy reality-show „Projekt Lady” na antenie TVN pokazywany jest w poniedziałki o godz. 20.55, począwszy od 27 czerwca br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu wyniosła 1,92 mln osób, co przełożyło się na 14,16 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 18,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Widownia „Projekt Lady” rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich oglądało średnio 1,74 mln osób, drugi - 1,89 mln, a trzeci - już 2,12 mln.

Każdy odcinek programu przynajmniej przez minutę śledziło 3,98 mln widzów, a największy zasięg miał drugi z nich, który dotarł do 4,20 mln osób.

Oglądalność programu odcinek po odcinku

Dane NAM dzięki uprzejmości TVN

Wszyscy 4+

16-49

Data

Start

Start

AMR

SHR %

RCH

AMR

SHR %

RCH

2016-06-27

20:55:28

21:51:01

1 744 843

12,15%

3 689 508

1 040 761

17,29%

1 943 983

2016-07-04

20:55:24

21:50:44

1 886 714

13,83%

4 200 526

991 291

18,59%

2 114 697

2016-07-11

20:55:31

21:53:34

2 124 625

16,60%

4 049 346

1 075 423

20,84%

1 938 066

Średnio:

1923315

14,16%

3 979 089

1037081

18,86%

1 996 525

TVN w paśmie nadawania reality-show zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Polsat z udziałem na poziomie 18,09 proc., nadający w tym czasie mecz piłki nożnej z Euro 2016 oraz filmy fabularne. Trzecia jest Jedynka (7,62 proc.; różne audycje), a czwarta - Dwójka (5 proc.; „Kocham Cię, Polsko!”).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Widownia produkcji na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat

2 457 329

18,09%

1 248 850

22,71%

TProjekt Lady

1 923 315

14,16%

1037081

18,86%

TVP1

1 034 740

7,62%

281 866

5,13%

TVP2

679 037

5,00%

232 343

4,23%

Analizując wyniki oglądalności tzw. „wielkiej czwórki” w paśmie nadawania poszczególnych odcinków „Projektu Lady” (dane dla poniedziałkowego pasma od godz. 20.55 do 21.52) wynika, że pierwsze dwie emisje reality-show TVN zajęły drugie miejsce w rynku telewizyjnym w obu grupach wiekowych, przegrywając z Polsatem. Główna antena Telewizji Polsat miała zdecydowaną przewagę 27 czerwca, kiedy to relacjonowała ona mecz Anglia-Islandia w ramach Euro 2016 (spotkanie to w analizowanej stacji oglądało 3,91 mln widzów). 11 lipca to TVN z emisją „Projektu Lady” pokonał już wszystkich konkurentów w obu grupach wiekowych.

Udziały tzw. „wielkiej czwórki” w paśmie nadawania „Projektu Lady”

Udziały (SHR%) tzw. "wielkiej czwórki" w paśmie nadawania "Projektu Lady" (poniedziałki, godz. 20.55-21.52) - dane NAM dzięki uprzejmości TVN

Data

Wszyscy 4+

16-49

TVP1

TVP2

Polsat

TVN

TVP1

TVP2

Polsat

TVN

2016-06-27

7,16%

4,75%

25,82%

11,52%

4,57%

3,55%

28,28%

16,59%

2016-07-04

8,11%

5,43%

15,08%

13,26%

4,30%

5,94%

22,05%

17,86%

2016-07-11

7,72%

5,32%

13,80%

15,91%

6,67%

3,96%

18,56%

20,04%

Średnio:

7,65%

5,16%

18,46%

13,48%

5,14%

4,45%

23,24%

18,08%

Z danych telemetrycznych wynika, że reality-show największą popularnością cieszy się wśród kobiet, osób w wieku od 25 do 54 lat, z wykształceniem średnim i wyższym oraz mieszkańców miast (wskaźnik AFF pow. 100).

Profil widza "Projektu Lady" (dane NAM dzięki uprzejmości TVN)

Wszyscy 4+

AMR

AFF

Płeć

kobieta

1 283 452

142

mężczyzna

461 391

55

Wirtualnemedia.pl

Struktura wiekowa

55+

467 695

85

40-54

419 997

118

25-39

594 068

138

16-24

140 255

73

4-15

122 827

56

Wirtualnemedia.pl

Wykształcenie

pozostali

122 827

56

wyższe

319 183

119

średnie

656 703

120

podstawowe

646 130

91

Wirtualnemedia.pl

Miejsce zamieszkania

miasta pow. 200 tys. mieszk.

479 228

135

miasta od 100 do 200 tys. mieszk.

158 726

107

miasta od 50 do 100 tys. mieszk.

151 931

106

miasta pon. 50 tys. mieszk.

501 717

125

wieś

453 241

65

„Projekt lady” to program, w którym Małgorzata Rozenek stara się 12 zbuntowanych i niegrzecznych dziewczyn nauczyć dobrych manier i przemienić je w prawdziwe damy. Za produkcję wykonawczą, opartego na brytyjskim formacie „Ladette to Lady”, reality-show odpowiada firma Golden Media Polska.

Program początkowo miał znaleźć się w wiosennej ofercie, ale TVN odwołała jego start, tłumacząc decyzję dobrymi wynikami pozostałych propozycji. Zgodnie z nową strategią programową stacja jest bardziej elastyczna w kształtowaniu ramówki i stopniowo odchodzi od sztywnego podziału na sezony.

W czerwcu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,33 proc.

Dołącz do dyskusji: „Projekt Lady” wakacyjnym hitem TVN. Reality-show zyskuje widzów z odcinka na odcinek

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adamo023
Niby program "Rozenek", ale pojawia się (na szczęście) dosłownie na chwilę i chyba robi tam za tło i psiapsiółę uczestniczek. Ale to dobrze, bo mentorki lepsze. Sam program dobry na wakacje do pośmiania się (lepszy niż niektóre kabarety nawet).
0 0
odpowiedź
User
Sebastian
W kategorii "Kabaret" rzeczywiście znakomity. Poza tym... Jak to TVN.
0 0
odpowiedź
User
pavv
1,9 mln jest w zasięgu TV, a program ogląda 0,7 mln.
0 0
odpowiedź