SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lidl i Biedronka konkurują na piwne promocje

Majówka z pasem, co mobilizuje największe sieci handlowe - Biedronkę i Lidla - do organizacji promocji na popularną kategorię piwa. Konkurenci kuszą klientów darmowymi butelkami piwa za zakup określonej liczby sztuk.

Sieci handlowe już szykują się do majówki. Czas, który Polacy chętnie spędzają na grillach i impetach na świeżym powietrzu, dla handlowców jest gorącym okresem sprzedaży wybranych kategorii produktowych - wśród nich jest piwo.

Zobacz: Internauci narzekają na szklanki Kanału Sportowego w Biedronce

Biedronka i Lidl kuszą majówkowymi promocjami

Biedronka z okazji majówki przygotowała promocję z podwojoną liczbą piw gratis. Tylko w piątek 29 kwietnia piwa w butelkach bezzwrotnych marek: Heineken, Carlsberg, Pilsner Urquell, Corona, Desperados, Lech Free, Somersby, Captain Jack, Beck’s, Žatecký i Żywiec można nabyć w znanej promocji 12+12. Przy zakupie 24 butelek naliczony zostanie rabat o wartości 12 najtańszych butelek (a gdy są w tej samej cenie – o wartość 12 z nich). Rabat zostanie rozłożony proporcjonalnie na wszystkie kupowane butelki promocyjne. Piwa wymienione wyżej można mieszać dowolnie.

Zobacz: Biedronka zwróci kaucje za butelki zwrotne

Z promocji można skorzystać tylko raz: 12 piw za darmo przysługuje po zeskanowaniu przy kasie ważnej karty Moja Biedronka.

Piwna promocja w Lidlu będzie trwała dwa dni. W najbliższy piątek i sobotę, 29 i 30 kwietnia, z aplikacją Lidl Plus wszystkie piwa w butelce będzie można kupić w ofercie 4+4 gratis. Dzięki dostępnemu kuponowi, wybierając osiem ulubionych produktów, zapłacimy jedynie za cztery z nich, a kolejne cztery najtańsze spośród ośmiu wybranych otrzymamy gratis (akcja nie łączy się z innymi promocjami).  Aby móc skorzystać z promocji, wystarczy aktywować kupon w aplikacji Lidl Plus i zeskanować go przy kasie podczas zakupów w dowolnym sklepie sieci. Kupon jest przeznaczony do użytku jednorazowego i mogą z niego skorzystać tylko osoby pełnoletnie.

Zobacz: Lidl wprowadza specjalne oznaczenia na swoich produktach

Biedronka ma w Polsce ok. 3,2 tys. sklepów, Lidl około 800.

Dołącz do dyskusji: Lidl i Biedronka konkurują na piwne promocje

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pinta mleka
Szkoda, że Biedra nie sprzedaje piw kraftowych jak to robi Lidl.
odpowiedź