SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Przyjaciółka” z najwyższą sprzedażą, “Pani Domu” do góry o 50 proc.

W listopadzie ub.r. najwyższą sprzedaż wśród dwutygodników poradnikowych miała “Przyjaciółka”, ale zanotowała ona jednocześnie spadek. Sprzedaż pozostałych magazynów wzrosła, najwięcej – aż 50 proc. - zyskała “Pani Domu”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnie rozpowszechnianie płatne razem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w listopadzie 2010 roku wyniosło 498 983 egz. i było o 0,3 proc. niższe niż w listopadzie 2009 roku.

Zajmująca drugie miejsce “Tina” (Wydawnictwo Bauer) zanotowała z kolei wynik na poziomie  465 132 egz. po wzroście o 9,2 proc.

Natomiast średnie rozpowszechnianie płatne razem “Pani Domu” (Edipresse Polska) w listopadzie ub.r. wyniosło 337 613 egz. i było aż o 50 proc. wyższe niż w analogicznym miesiącu 2009 roku. Wówczas ukazał się jeden numer pisma, a w listopadzie 2010 roku - trzy.

ZKDP listopad
Wirtualnemedia.pl 2010 2009
Tytuł Rozpowszechnianie płatne razem
Przyjaciółka 498 983 500 715
Tina 465 132 425 974
Pani Domu 337 613 225 127


W listopadzie 2010 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie dwutygodniki poradnikowe zanotowały wzrosty sprzedaży. Największy, wynoszący 9,71 proc., dotyczył “Tiny”.

ZKDP 2010
Wirtualnemedia.pl listopad październik
Tytuł Rozpowszechnianie płatne razem
Przyjaciółka 498 983 478 111
Tina 465 132 423 947
Pani Domu 337 613 309 663

* - dane dotyczą tygodnika

Dołącz do dyskusji: “Przyjaciółka” z najwyższą sprzedażą, “Pani Domu” do góry o 50 proc.

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lala
pan zbyszek zborowski jest mega zdolny
0 0
odpowiedź
User
piko
to fakt
0 0
odpowiedź
User
nik
już bez złośliwości :)
0 0
odpowiedź