SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Publicis Groupe wprowadza usługę gwarancji zwrotu pieniędzy dla reklamodawców

Publicis Groupe, do której należą m.in. takie agencje jak Leo Burnett, MSL, Publicis, Starcom, Zenith zaprezentowała nową usługę, która gwarantuje marketerom pełny zwrot pieniędzy, jeśli nie zostaną spełnione uzgodnione wcześniej cele skuteczności kampanii.

Nowa usługa o nazwie The Pact ma zagwarantować dostarczenie, w oparciu o uzgodniony zestaw wskaźników KPI, takich jak sprzedaż, pozyskanie klientów i zwrot z inwestycji w marketing cyfrowy lub zwrot klientowi 100 proc. opłaty agencyjnej i wydatków na media.

Usługa będzie obsługiwana przez Epsilon, firmę zajmującą się danymi, nabytą w zeszłym roku przez Publicis w ramach umowy o wartości 4,4 mld dolarów. Początkowo będzie skierowana do średnich firm amerykańskich o przychodach od 10 do 1 mld dolarów. Carla Serrano, CEO Publicis New York i CSO Publicis Groupe, powiedziała, że ​​jeden na czterech liderów średnich firm obawia się, że będą mniej skuteczni w łagodzeniu kryzysu COVID-19 z powodu zwiększonej presji na gotówkę i kapitał obrotowy. - Możemy teraz podjąć dla nich wszelkie ryzyko z tej inwestycji - mówi Serrano.

Arthur Sadoun, dyrektor generalny Publicis Groupe, powiedział, że celem firmy jest partnerstwo z klientami, aby zmaksymalizować zwrot z wydatków na reklamę w związku z obecnym kryzysem COVID-19 i zapewnić, że firmy te będą gotowe do „przyspieszenia”, gdy nastąpi powrót do czasu sprzed epidemii. - Już wcześniej zastanawialiśmy się, jak możemy współpracować z klientami, aby zagwarantować im określone wyniki, wykorzystując dane Epsilon i skalę, jaką mamy w mediach. Naszym planem było wprowadzenie tego produktu tego lata, ale kiedy zobaczyliśmy, że kryzys nasila się, było jasne, że niektórzy klienci naprawdę potrzebują teraz tej usługi - powiedział.

Dodał, że The Pact ma nie tylko na celu przyciągnięcie nowych klientów, ale będzie również oferowany obecnym klientom. - Nie boimy się kanibalizacji naszej obecnej działalności, ponieważ w tej chwili najważniejsze jest dla nas pomaganie klientom w przezwyciężeniu kryzysu i budowanie zaufania do nas w przyszłości – podkreślił Sadoun.

Bryan Kennedy, dyrektor generalny firmy Epsilon, powiedział, że platforma zarządzania tożsamością CORE ID firmy Epsilon stanowi kręgosłup dla modeli The Pact AI, które „uczą się i piszą” co sekundę, wykorzystując miliardy cyfrowych sygnałów kontekstowych w celu zapewnienia publiczności, dynamicznej kreatywności oraz personalizację w skali jeden do jednego.

- Epsilon koncentruje się na opartym na danych i rozliczeniach marketingu, ale znacząca zmiana zachowań w mediach cyfrowych, którą obserwujemy w wyniku dystansu społecznego i blokad, zwiększyła cyfrowe punkty kontaktowe o ponad 20 procent, dzięki czemu nasza usługa jest jeszcze bardziej wydajna, a źródło zrozumienia i personalizacji konsumenta precyzyjne na dużą skalę -  powiedział Kennedy. Dodał, że usługa została już przetestowana z niektórymi klientami i jest przekonany, że The Pact zapewni uzgodnione KPI przez co najmniej 95 proc. czasu trwania kampanii.

Dołącz do dyskusji: Publicis Groupe wprowadza usługę gwarancji zwrotu pieniędzy dla reklamodawców

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
?
wprowadza "usługę gwarancji zwrotu pieniędzy dla reklamodawców"???
really?
0 0
odpowiedź
User
zenit
a usługę gwarancji zwrotu pieniędzy dla pracowników? za "dobrowolne" obniżenie pensji? :D
0 0
odpowiedź
User
Ex
Agencje tak bardzo dbają o swoich Klientów, a zapomniały z jakimi półgłówkami po stronie Klienta przychodzi pracować ludziom w agencji. To prawo jest strzałem w kolano Publicis.
0 0
odpowiedź