SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Publicystyka wraca do TV Puls

Telewizja Puls pracuje nad programem publicystycznym, w którym znajdą się dyskusje na aktualne tematy społeczne. Może on trafić do ramówki stacji jeszcze wiosną br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

- Będzie to program opinii. Komentatorzy i goście dyskutować w nim będą o problemach bliskich społeczeństwu jak np. sytuacja pielęgniarek, emigracja zarobkowa czy sprawy obyczajowe. Mniej będzie tam polityki, a więcej spraw dotyczących zwykłych ludzi - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes TV Puls.

Za przygotowanie programu ma odpowiadać tworzona właśnie kilkuosobowa redakcja. Nie wiadomo jeszcze, kto go poprowadzi.

Ostateczny termin wprowadzenia audycji na antenę też nie jest jeszcze znany. - Liczę na to, że pojawi się ona w ramówce TV Puls już tej wiosny - mówi nam Dąbski.

Stacja emitowała w przeszłości programy publicystyczne. Było tak m.in. na początku istnienia TV Puls, gdy należała ona do Franciszkanów i spółek Skarbu Państwa czy w latach 2007-2008, gdy jej inwestorem był Rupert Murdoch. Stworzono wtedy ponad 100-osobowy zespół do przygotowywania wiadomości i publicystyki.

W ramach włączenia się debatę społeczną, TV Puls pokaże też w środę film Anity Gargas „Anatomia upadki” o katastrofie smoleńskiej i nie wyklucza emisji kolejnych tego typu produkcji (więcej na ten temat).

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średni udział TV Puls w grudniu ub.r. wyniósł 3,08 proc. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Publicystyka wraca do TV Puls

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dulmni
ojojoj, żeby tylko nie przeszarżowali.
Zrobią publicystykę która nie spodoba się salonowi i pstryk,
koncesja odebrana a w najlepszym przypadku zwiną się reklamodawcy.
W sumie wyjdzie na to samo.
0 0
odpowiedź
User
janko
Błądzą z ofertą programową jak dzieci we mgle. Miało być live style, potem rodzinnie a teraz publicystycznie.....
Czy te zmiany związane są ciśnieniem atmosferycznym czy z czyimś widzimisie? Aż dziw bierze, że dostali bez problemu 2 kanały na cyfrowym naziemnym. ....Może komuś zależy na tej tubie, aby ją wykorzystać w określonym momencie???
0 0
odpowiedź
User
tak
No właśnie - jeżeli zaczną być kojarzeni z PIS i Gazetą Polską, to raczej im to nie pomoże w przyciąganiu reklamodawców.
0 0
odpowiedź