SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Puls Biznesu" ponownie ma dyrektora marketingu

Robert Orłowski od dziś jest dyrektorem marketingu w BonnierBusiness Polska, wydawcy "Pulsu Biznesu". Od stycznia br. był wakatna tym stanowisku.

Robert Orłowski marketingiem zajmuje się od 15 lat. Ostatnioodpowiadał za informacje biznesowe i badania w firmie HerbapolLublin. Wcześniej związany był m.in. z Pracownią Badań Społecznych,koncernem Danone Poland i Alima Gerber.

Do redakcji "Pulsu Biznesu", na stanowisko redaktora pb.pldołączyła w marcu Anna Okuń-Palczewska. Wcześniej pracowała w"Gazecie Finansowej", związana była także z "Parkietem" orazagencją informacyjną ISB.

Dołącz do dyskusji: "Puls Biznesu" ponownie ma dyrektora marketingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl