SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Puls Biznesu+” - rusza multimedialny dziennik na tablety

Od poniedziałku 9 lipca br. Bonnier Business Polska udostępniać będzie „Puls Biznesu+” - specjalną wersją dziennika „Puls Biznesu” na tablety. Nie będzie ona jednak odpowiednikiem papierowej gazety, ale oferować będzie także dodatkowe treści, w tym aktualne wiadomości.

- „Puls Biznesu+” będzie zawierał najciekawsze artykuły z papierowego wydania dziennika „Puls Biznesu" (...) wzbogacone o wybrane teksty lifestyle'owe z magazynu „Puls Biznesu Weekend" oraz wiadomości gospodarcze aktualizowane na bieżąco przez dziennikarzy „Pulsu Biznesu” i portalu pb.pl. Dzięki temu „PB+” będzie żył przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę - podkreśla Przemek Barankiewicz, redaktor naczelny portalu pb.pl, odpowiedzialny za wprowadzenie na rynek wydania tabletowego.

W „PB+ pojawią się interaktywne infografiki, tabele, animacje, filmy, galerie zdjęć oraz zmieniające się w czasie rzeczywistym wykresy z notowaniami walut, surowców i akcji spółek z warszawskiej giełdy oraz najważniejszych światowych parkietów. - Dzięki wielu nowatorskim rozwiązaniom czytelnicy będą mogli szybko dotrzeć do informacji o danej branży, firmie czy osobie, pisać do autorów tekstów, polecać artykuły znajomym - podkreśla Tomasz Młynarski, dyrektor artystyczny Bonnier Business Polska.

Aplikacja PB+, przygotowana we współpracy z OptizenLabs, oparta jest na najnowszej wersji narzędzia Adobe Digital Publishing Suite. Zastosowana technologia umożliwia wydawcy zmianę treści i wyglądu aplikacji w czasie rzeczywistym, a także daje możliwość dzielenia się treściami każdego wydania przez Facebooka, Twittera i pocztę elektroniczną.

W App Store wydawca oferuje zakup pojedynczych wydań tabletowego dziennika oraz roczną prenumeratę, a w Google Play – na razie tylko poszczególnych wydań, ale wkrótce również prenumeraty. Koszt jednego wydania „Pulsu Biznesu +” wynosi 1,59 euro (w App Store) i 6,99 zł (w sklepie Google Play). Można też zamówić 12-miesieczną prenumeratę dziennika. Jej koszt to 179,90 euro (ok. 765 zł) w App Store lub 650 zł w sklepie internetowym wydawcy. Jednocześnie wydawca przygotował dla czytelników promocję, dzięki której będą mogli czytać wydania „Pulsu Biznesu+” za darmo przez trzy miesiące. Nowe numery dziennika będą publikowane o godzinie 24.00.

Wprowadzenie aplikacji i debiut „Pulsu Biznesu+” wesprze kampania promocyjna, która obejmie media wydawcy, a także Radio ZET, Radio PiN, „Newsweek” i „Forbes”. Wydawnictwo liczy na kilkanaście tysięcy pobrań aplikacji w tym roku.

Dołącz do dyskusji: „Puls Biznesu+” - rusza multimedialny dziennik na tablety

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bronco
Brzmi rozsądnie, Wreszcie jakis wydawca pochylil się nad klientem/czytelnikiem. Cała reszta ma nas za czytajace lemingi. W dzisiejszych czasach czytelnik nie chce byc pasywnym odbiorca ale aktywnie uczestniczyc , m.inn. dzielic sie treścią.
Zaqczynam testować.
odpowiedź
User
benek kwiaciarz
na pierwszy rzut oka wygląda nieźle.

http://www.spidersweb.pl/2012/07/pierwszy-dziennik-skrojony-pod-tablety-wychodzi-juz-jutro-spiders-web-juz-testowal.html


odpowiedź
User
s
Szkoda kasy na brukowca.
odpowiedź