SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Puls raport' o nowej porze ma lepsze udziały

Po przeniesieniu głównego wydania programu informacyjnego "Pulsraport" z 19:30 na 18:30, dziennik ma mniej widzów, ale poprawiłswoje udziały w rynku w stosunku do zeszłego miesiąca.

Siedem pierwszych wydań "Puls raportu" emitowanych o 18.30obejrzało w TV Puls średnio 49 tys. widzów - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Średni udział stacji w rynku w czasie nadawania dziennikaukształtował się na poziomie 0,54 proc. (0,59 proc. w grupie 16-49)i były nieco wyższy od tego, który notował "Puls raport" w kwietniubr., gdy był jeszcze pokazywany o 19.30. Wtedy program miał 0,45proc. udziału (0,50 proc. w 16-49), a oglądało go średnio 57 tys.widzów.

18.30Wszyscy 4+
16-49
DataAMRSHR%SHR%
11-05-2008113 6031,15%1,62%
10-05-200829 6660,39%0,16%
09-05-200828 1820,32%0,49%
08-05-200844 7920,48%0,39%
07-05-200856 0280,62%0,51%
06-05-200844 2420,47%0,41%
05-05-200827 9280,30%0,26%
średnia489780,54%0,59%

Dwa razy większą popularnością niż główne wydania dziennika TVPuls cieszą się wydania wieczorne emitowane w dni powszednie o22.00, a w weekendy o 22.30. W zeszłym tygodniu przyciągnęły oneprzed ekrany średnio 126 tys. widzów, dając stacji 1,06 proc.udziału w rynku (0,80 proc. w 16-49).

22.00Wszyscy 4+
16-49
DataAMRSHR %SHR %
11-05-2008651070,60%0,49%
10-05-20081128451,06%0,56%
09-05-20081123000,88%0,53%
08-05-20081185400,99%0,83%
07-05-20081594551,33%0,68%
06-05-20081684441,31%1,44%
05-05-20081433151,18%0,98%
średnia1260371,06%0,80%

Dołącz do dyskusji: 'Puls raport' o nowej porze ma lepsze udziały

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl