SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pytanie na śniadanie” z mniejszą widownią od „Dzień dobry TVN”. 88 mln zł z reklam

W sezonie 2014/2015 „Pytanie na śniadanie” śledziło średnio 385 tys. osób, o 12 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVP2 w paśmie emisji programu zajęła trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 88,34 mln zł.

Średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” w okresie od 11 sierpnia 2014 roku do 27 czerwca 2015 roku wyniosła 385 tys. widzów. Przełożyło się to na 8,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 7,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVP2 był nadawany od poniedziałku do soboty o godz. 8.00.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadziło wydanie magazynu pokazane 14 marca br., które przyciągnęło przed telewizory 678 tys. widzów. Wszystkie trzy topowe odcinki programu to wydania pokazane w soboty.

Trzy topowe odcinki „Pytania na śniadanie”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR%

14-03-2015

678 483

10,25%

07-03-2015

652 284

10,46%

27-12-2014

644 123

10,55%

W porównaniu do poprzedniego sezonu „Pytanie na śniadanie” straciło 12 tys. widzów. W okresie od 2 września 2013 roku do 28 czerwca 2014 roku magazyn śledziło średnio 397 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 9,89 proc. i 7,76 proc. udziału (więcej na ten temat).

TVP2 w paśmie emisji programu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie należało do Polsatu, co przełożyło się na 11,73 proc. Drugi był TVN, emitujący wówczas gł. konkurencyjny magazyn „Dzień Dobry TVN” (10,58 proc.), natomiast najsłabiej spośród tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP1 (6,03 proc.). Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był TVN, a drugie miejsce zajął Polsat.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR%

SHR%

Polsat

506 483

11,73%

12,39%

TVN

457 041

10,58%

13,86%

TVP2 - Pytanie na śniadanie

384 705

8,91%

7,56%

TVP1

260 244

6,03%

3,70%

Wpływy reklamowe wokół śniadaniowego magazynu TVP2 wyniosły 88,34 mln zł. Dla porównania w sezonie 2013/2014 (trwającym trzy tygodnie krócej) było to 75,54 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W okresie wakacji TVP2 pokazywać będzie jedynie sobotnie wydania „Pytanie na śniadanie”.

Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” z mniejszą widownią od „Dzień dobry TVN”. 88 mln zł z reklam

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bezkrólewie
Z tego co obserwuję to podczas okresu zmiany prezesa tygodniowy budżet pytania na śniadanie i kawy czy herbaty nagle urósł do rozmiarów miesięcznych kwot za produkcję... jest dojenie podczas bezkrólewia, oj jest...
0 0
odpowiedź
User
gośc
Taki w jedynce wynik to skandal. Za dyr. Zielińskiego było to nie do pomyślenia - cały zespół by poleciał natychmiast. Ale tego rzeczywiście nie da się oglądać. Groch z kapustą, bez pomysłu i sensu. Drażniący prowadzący - Rogalska, Popek, Radziszewska, Zamachowska - nie do zniesienia. Tylko Olszański jest ok. To mądry facet i czasem po nim widać, że jest zażenowany tym, co musi robić. Wnioski - nowa szefowa i nowy szef wydawców nie popisali się. Czas na zmiany.
0 0
odpowiedź
User
Ela
Bez przesady,Pytanie na śniadanie da się oglądać,ale jest to program bez polotu.Mimo zmian osób decydujących o charakterze programu-nadal jest kiepsko.TVN wygrywa przede wszystkim researchem.Ma ciekawszych gości,sprawy,jest jakiś klucz,chociażby pokazywanie osiągnięc Polaków w kraju i zagranicą.
Pan Olszański jest super
0 0
odpowiedź