SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ringier Axel Springer Polska wprowadza model CPV do zakupu kampanii wideo

Media Impact, biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska rozszerza ofertę reklamową wideo i wprowadza do cennika możliwość zakupu kampanii w modelu CPV (cost-per-view). - Pakiety to efekt wybrania tych treści, które cechują się dużym zainteresowaniem ze strony internautów i jednocześnie występują na naszych serwisach w liczebności pozwalającej budować kampanie klientom - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dominik Dębski, szef produktu w Media Impact.

Ringier Axel Springer Polska poinformował, że wychodząc naprzeciw potrzebom marketerów i rynku Media Impact od 25 września br. umożliwia swoim klientom zakup kampanii wideo w nowym modelu.   

- Użytkownicy coraz chętniej konsumują treści wideo, a nowe formaty reklamowe zwiększają ich widoczność - zaznacza w komunikacie wydawcy Dominik Dębski, szef produktu w Media Impact. - Dla reklamodawców stwarza to nieograniczone możliwości. Same możliwości jednak nie wystarczą. Nawet najbardziej widoczna reklama nie spełni swojej roli, jeżeli użytkownik po prostu ją wyłączy. Jako jeden z największych na rynku wydawców wiemy, jak ważne jest planowanie budżetu przed realizacją kampanii, dlatego zapewniamy stałą cenę i pełne wsparcie przy definicji kampanii w modelu CPV. W ramach oferty udostępniamy także 12 pakietów kontekstowych. Dzięki temu zapewniamy emisję w odpowiednim i bezpiecznym dla marki kontekście, a jednocześnie dajemy szansę na większą zapamiętywalność reklam.

RASP zaznacza, że eksperci z Media Impact przygotowali szeroką ofertę możliwych do wyboru pakietów kontekstowych, w ramach których klienci mogą emitować kampanie -  od tych skupionych wokół sportu, motoryzacji i technologii, po lifestylowe, kulturalne i parentingowe.

Pełna lista pakietów: Pakiet Reach&Frequency (RON), Pakiet Biznes, Pakiet Daily News, Pakiet Gaming, Pakiet Kobieta, Pakiet Kulinaria, Pakiet Kultura i Rozrywka, Pakiet Lifestyle, Pakiet Mężczyzna, Pakiet Motoryzacja, Pakiet Sport, Pakiet Technologia, Pakiet Zdrowie i Parenting.

Szczegóły dotyczące wymienionych pakietów Dominik Dębski wyjaśnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl. - Posegregowaliśmy nasze treści według ich tematyki – tłumaczy Dębski. - Wspomniane pakiety to efekt wybrania tych które cechują się dużym zainteresowaniem ze strony internautów i jednocześnie występują na naszych serwisach w liczebności pozwalającej budować kampanie klientom. Wiele badań rynkowych potwierdza pozytywną korelację pomiędzy emisją reklam w powiązaniu z kontekstem contentu przy którym ta reklam się pojawia. Emisja w kontekście wpływa znacząco na zapamiętywalność reklam. Innymi słowy ułatwiamy klientom osiągnięcie jeszcze lepszych efektów niż wynika to z samego modelu rozliczeniowego – podkreśla nasz rozmówca.

Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. Onet.pl zanotował 16,35 mln realnych użytkowników i 1,4 mld odsłon. Natomiast strona główna portalu miała 10,94 mln odwiedzających, 440,92 mln odsłon oraz 61 minut i 4 sekundy przeciętnego czasu korzystania.

Dołącz do dyskusji: Ringier Axel Springer Polska wprowadza model CPV do zakupu kampanii wideo

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pierwszy
https://video-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t42.4659-2/22511758_1651832038200528_8803400157442867200_n.mp4?_nc_cat=102&_nc_oc=AQnMRUq19jbUKir3QAVR2yykGSaNA1nB4GaSC1Y74KMTKULce38pWajDniG3ZNP8EaQ&_nc_ht=video-waw1-1.xx&oh=cc29a05ad8f6af3a79651a745e71cb2a&oe=5D8DDE4D
odpowiedź
User
Klient
Ten caly RASP to niezły naciągacz.

Zastanawiam się widząc jak wykorzystują reklamę wideo na swoich portalach (zawalonych reklamami i przerwami na reklamy) dlaczego Klienci dają się naciągać. Nie trzeba byc ekspertem zeby wiedzieć, ze ich ruch jest bezwartościowy i słabo konwertujący. Oni nie potrafią zarządzać ruchem, bo nic o nim nie wiedzą. Te bajeczki o BigData i super konwersji, są komiczne.

Drodzy potencjalni Klienci, nie dajcie się naciągnąć, oni są pod wodą z tymi swoimi produktami i musza wyżywić całe stada redakcji.
odpowiedź