SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Rolnik szuka żony” hitem TVP1. Gromadzi 2,5 mln widzów

Nowy reality-show Jedynki „Rolnik szuka żony” ogląda w niedzielne wieczory średnio 2,54 mln osób. To o ponad milion widzów więcej niż rok temu śledziło stację w tym paśmie. TVP1 w czasie emisji formatu jest wiceliderem rynku.

„Rolnik szuka żony” na antenie TVP1 pokazywany jest w niedziele o godz. 21.30, począwszy od 7 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki reality-show oglądało średnio 2,54 mln osób.

Przełożyło się to na 16,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 14,02 proc. w grupie komercyjnej.

W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku TVP1 w tym paśmie zyskała ponad milion widzów. Wówczas stację śledziło 1,48 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 10,75 proc. oraz 9,17 proc. udziału. Pokazywała ona wtedy filmy fabularne.

TVP1 w czasie nadawania reality-show zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest Polsat, nadający dotąd w tym paśmie eliminacyjny mecz do ME w piłce nożnej, finałowe spotkanie MŚ w siatkówce, „Tylko muzykę” i serial „Kości”, co daje mu jak na razie 19,46 proc. udziału. Trzeci jest TVN („Lekarze” i „Na językach”; 9,44 proc.), a czwarta - Dwójka („Czas honoru. Powstanie”, felieton „Powstanie - miasto i ludzie” oraz magazyn „Kocham kino”; 5,26 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

Polsat

3 024 777

19,46%

19,65%

TVP1 - Rolnik szuka żony

2 540 971

16,35%

14,02%

TVN

1 466 785

9,44%

9,77%

TVP2

818 156

5,26%

4,63%


„Rolnik szuka żony” to reality-show, w którym kilku mężczyzn prowadzących gospodarstwa rolne szuka miłości swojego życia. Widzowie mogą zobaczyć, jak spotykają się oni z kolejnymi kandydatkami i wybierają te, z którymi chcą spędzić życie. Program prowadzi Marta Manowska, a za jego produkcję wykonawczą odpowiada Fremantle Media Polska.

Dołącz do dyskusji: „Rolnik szuka żony” hitem TVP1. Gromadzi 2,5 mln widzów

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Neo
Nie dziwi mnie ten wynik. Większość Polaków mieszka na terenach wiejskich, a ponadto ten program jest taki sielski, pozbawiony przemocy, natrętnego i dzikiego seksu, jednym słowem innowacja w TV. Widziałem jeden odcinek, bo miałem chwilę czasu i powiem, że ci bohaterowie-rolnicy wzbudzają sympatię. No i wreszcie normalna prowadząca nie kreuje się na gwiazdę tylko wie po co jest tam gospodynią aby pomóc prawdziwym bohaterom programu. Wielki szacun dla prowadzącej!!!
0 0
odpowiedź
User
Koobra
Zdecydowanie lepszy niż program konkurencyjnej stacji "Kto poślubi mojego syna?". Wielkie gratulacje TVP!
0 0
odpowiedź
User
Pytanie
co to jest za program "tylko muzyke"?
0 0
odpowiedź