SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rośnie oglądalność programu Wojciecha Jagielskiego

Nowy program rozrywkowy TVP 2 „Wielka draka o dzieciaka!”, w którym Wojciech Jagielski sprawdza jak dobrze rodzice znają swoje pociechy ogląda średnio 1,54 mln widzów.

Stacja ma w tym paśmie 12,4 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 12,65 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. To więcej niż "Dwójka" miała w analogicznym okresie przed rokiem (1,12 mln widzów i 9 proc. udziału w grupie 4+) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.



 

data AMR SHR % SHR %(16-49)
18-09-2010 1375744 11,59% 11,91%
25-09-2010 1558161 12,92% 13,33%
02-10-2010 1668769 12,67% 12,73%
średnio 1534094 12,40% 12,65%
Średnio 2009 1120264 9,00% 7,32%


Dwójka w trakcie emisji „Wielkiej draki o dzieciaka”  zajmuje czwartą pozycję na rynku. Liderem jest telewizja TVN, emitująca między innymi „Fakty” (3,05 mln widzów i 24,68 proc. udziału w grupie 4+). 

stacja AMR SHR % SHR %(16-49)
TVN 3053758 24,68% 24,95%
TVP1 2588355 20,92% 17,94%
POLSAT 1714095 13,85% 13,08%
TVP2 1534094 12,40% 12,65%


Program przyciąga kobiety, osoby powyżej 45 roku życia, legitymizujące się wykształceniem podstawowym.

Wielka draka o dzieciaka ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 35,13% 73
  Kobiety 64,87% 125
Wiek  4-9 3,51% 59
   10-15 6,62% 94
  16 - 19 3,52% 61
  20 - 24 3,06% 37
  25 - 29 7,44% 84
  30 - 34 5,59% 68
  35 - 39 6,87% 97
  40 - 44 5,30% 82
  45 - 49 8,34% 117
  50 - 54 8,11% 98
  55 - 59 9,37% 124
  60+ 32,27% 165
Wlk. miasta Wieś 41,35% 106
  < 50 tys. 21,92% 91
  50-100 tys. 9,37% 109
  100-200 tys. 8,58% 107
  > 200 tys. 18,78% 92
Zawód Top management 3,67% 47
  Pracownicy średniego szczebla 10,28% 71
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 22,05% 109
  Emeryci 38,64% 155
  Inni 25,36% 78
Wykształcenie Podstawowe 58,75% 128
  Średnie 23,73% 80
  Wyższe 7,40% 65
  Inne 10,13% 78


„Wielka Draka o Dzieciaka!” składa się z sześciu rund. Do gry przystępują trzy rodziny. Program, oparty na formacie „That’s my kid”, produkuje dla TVP 2 firma Mastiff Media Polska.
 

Dołącz do dyskusji: Rośnie oglądalność programu Wojciecha Jagielskiego

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tola
TVN na 1 miejscu.B R A W O TVN
0 0
odpowiedź
User
ttt
i znowu mastiffowi poprzewraca się w głowie
20 12
odpowiedź
User
olo
żenująca oglądalność. Kali mieć jedna krowa i ukraść druga to mu wzrośnie o 100%, ale to ciągle tylko dwie krowy
20 12
odpowiedź