SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rośnie sprzedaż miesięcznika 'Twist' i 'Popcorn'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w kwietniu 2009 roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadek sprzedaży zanotowała "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer) - w dół o 28 proc.

Sprzedaż ogółem "Twist" w kwietniu 2009 r. wyniosła 160 063 egz. i była o 18 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Popcorn" (Axel Springer Polska), który w kwietniu br. sprzedał się w  ilości 129 796 egz. (wzrost o 48 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 99 387 egz. (spadek o 28 proc.).

kwiecień


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twist 160 063 135 578
Popcorn 129 796 87 431
Fun Club 99 387 138 105
Dziewczyna 94 377 85 225
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 62 596 74 166

Porównując dane z kwietnia b.r. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że wzrosła sprzedaży większości miesięczników.

2009


kwiecień

marzec

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twist 160 063 133 535
Popcorn 129 796 113 852
Fun Club 99 387 115 565
Dziewczyna 94 377 94 271
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 62 596 67 319

Dołącz do dyskusji: Rośnie sprzedaż miesięcznika 'Twist' i 'Popcorn'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl