SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rośnie widownia kanałów informacyjnych

W październiku br. wzrosła widownia wszystkich stacji o charakterzeinformacyjnym. W porównaniu do analogicznego miesiąca zeszłegoroku, najwięcej widzów, bo 73 tysięcy, zyskał kanał TVN 24, zaśproporcjonalnie najbardziej swoją oglądalność powiększyła stacja TVBiznes, która niemal podwoiła liczbę oglądających.

W zeszłym miesiącu średnia oglądalność kanału TVP Info (do 6października br. funkcjonującego jeszcze jako TVP3) wyniosła 304tys. widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Udziałystacji w rynku ukształtowały się na poziomie 5,06 proc. i były o0,58 p. proc. wyższe niż udziały TVP3 w październiku 2006 roku,chociaż spadek nastąpił w stosunku do września br. (o 0,29 p.proc).

Mniej o prawie 100 tys. widzów od TVP Info miał w październikukonkurencyjny kanał TVN 24. Oglądało go średnio 210 tys. osób przyudziałach wynoszących 3,50 proc. Oznacza to wzrost udziałów wporównaniu do października zeszłego roku o 1,16 p. proc., a wstosunku do września br. - o 0,09 p. proc.


Wszyscy 4+
StacjaMiesiącRokAMRSHR %
TVP InfoWrzesień2007305 6435,35%

Październik2006262 7524,48%

Październik20073035985,06%
TVN24Wrzesień2007194 7823,41%

Październik2006137 0032,34%

Październik20072099863,50%

W grupie odbiorców telewizji kablowej i satelitarnej to TVN 24cieszył się większą popularnością niż TVP Info. W październikuudziały kanału informacyjnego TVN wyniosły tutaj 6,40 proc., zaśstacji należącej do Telewizji Polskiej - 3,77 proc. Rok temu TVN 24w tej grupie miała 4,2 proc. udziału, a TVP3 - 3,79 proc.




Kabel/
satelita

StacjaMiesiącRokAMRSHR %
TVP InfoWrzesień2007122 4433,93%

Październik2006123 5353,79%

Październik20071236133,77%
TVN24Wrzesień2007194 7826,26%

Październik2006137 0034,20%

Październik20072099866,40%

W zeszłym miesiącu widzów zyskały też Superstacja i TV Biznes.Oglądalność tego pierwszego kanału wzrosła z 12,9 tys. we wrześniubr. do 15 tys. w październiku br. (udziały zwiększyły sięodpowiednio z 0,22 do 0,25 proc.). Z kolei TV Biznes w październikuzanotowała niemal dwukrotnie większą widownię niż we wrześniu. Wzeszłym miesiącu oglądalność tej stacji wyniosła 3,4 tys. osób, amiesiąc wcześniej było to 1,7 tys. osób (wzrost udziałów to 0,04 p.proc.).


Wszyscy 4+
StacjaMiesiącRokAMRSHR %
SuperstacjaWrzesień200712 8600,22%

Październik2007150340,25%
TV BiznesWrzesień20071 7430,03%

Październik200734250,06%




Kabel/
satelita

StacjaMiesiącRokAMRSHR %
SuperstacjaWrzesień200712 8600,41%

Październik2007150340,46%
TV BiznesWrzesień20071 7430,06%

Październik200734250,10%

Na czele najpopularniejszych programów TVP Info w październikuznalazły się: relacja z konferencji PKW w dniu wyborówparlamentarnych i serwis informacyjny, w TVN24 najchętniej oglądanodebatę wyborczą Donalda Tuska z Jarosławem Kaczyńskim oraz magazyn"24 Godziny", zaś w Superstacji najwięcej widzów przyciągnęła"Puszka Paradowskiej" oraz "Rezonans".

TVPINFO/TVP3
Wszyscy 4+
ProgramDataAMRSHR %
KONFERENCJA PRASOWA/RELACJA/21-10-20071 50936211,17%
TVP INFO - SERWISINFORMACYJNY21-10-20071 2519987,76%
TELEKURIER18-10-20071 2040248,00%
TELEKURIER NA ZYWO/TALK SHOW PUBL./25-10-20071 1090367,32%
PASMA LOKALNE -PROGRAMY LOKALNE18-10-20071 1068328,92%
WIECZOR WYBORCZY2007 W TVP21-10-20071 1030058,27%
TVP INFO -KOMENTARZE KRAJ /PROG.PUBL./12-10-20071 0688386,66%
3 WYMIAR/PROG.PUBL.POL./01-10-20071 0613386,45%
MINELA DWUDZIESTA/PROG.PUBL./25-10-20079054245,61%
STUDIOWYBORCZE22-10-200787126019,95%
KURIER/PROG.INFO./04-10-20078578915,61%
WYBORY 2007 -DEBATA W TVP INFO19-10-20078253965,23%
TVP INFO - ROZMOWADNIA /PROG.PUBL./17-10-20077983645,12%
TELEWIZJA OBJAZDOWA/MAG.DOK.POL/21-10-20077452697,73%
DEBATA WYBORCZA/PROG.POLIT./12-10-20077203444,36%

TVN24
Wszyscy 4+
ProgramDataAMRSHR %
DEBATA WYBORCZA/PROG.POLIT./12-10-20071 3292128,05%
24 GODZINY/MAG.INFO.POL./12-10-20071 3186408,25%
KONFERENCJA PRASOWA/RELACJA/21-10-20071 1948656,50%
SERWISINFORMACYJNY21-10-20078814314,98%
24 GODZINY - BITWAWYBORY 2007 /MAG.INFO.POL./17-10-20078306625,83%
WIECZOR WYBORCZYTVN21-10-20078213367,62%
SZKLO KONTAKTOWE/PROG. PUBL. POL./23-10-20077076566,48%
TVN 24 - WYDANIESPECJALNE10-10-200754569111,26%
LOZA PRASOWA/PROG.PUBLIC.POL./01-10-20075319343,76%
KROPKA NAD I/PROG.PUB./24-10-20075266013,29%
BOHATER TYGODNIA/PROG.PUBL.POL./26-10-20075048363,22%
SKANERPOLITYCZNY
/PROG.PUBLIC.POL./
23-10-20075031013,46%
BILANS/MAG.EKONOM.POL./22-10-20074920265,21%
RELACJA NAZYWO23-10-20074540964,05%
KAWA NA LAWE/PROG.PUBL./28-10-20074458504,66%

Superstacja
Wszyscy 4+
ProgramDataAMRSHR %
REZONANS
/PROG.PUBLICYST.POL./
16-10-2007877470,58%
PUSZKA PARADOWSKIEJ/PROG.PUBL./15-10-2007728410,45%
DEBATA LIDEREK/PROG.PUBL/18-10-2007629260,42%
DO ELIZY
/PROG.PUBLICYST.POL./
24-10-2007628420,39%
W PUNKT
/PROG.PUBLICYST.POL./
16-10-2007594490,45%
O NICH SIE MOWI/PROG.PUBL./27-10-2007550950,46%
TEA TIME/PROG.PUBLICYST.POL./22-10-2007533470,67%
WIECZOR WYBORCZY/PROG.PUBL.POL./21-10-2007490760,27%
DZIENNIK/PROG.INFO./18-10-2007454671,21%
STUDIOWYBORCZE19-10-2007418460,69%
FINAL DNIA /SERWISINFORMACYJNY/16-10-2007404110,27%
SALON POLITYCZNY/PROG.PUBL./28-10-2007400000,40%
WEEKEND/PROG.PUBL./27-10-2007382790,67%
PORANNEESPRESSO
/PROG.PUBLICYST.POL./
16-10-2007382211,52%
RAPORT/PROG.PUBL./17-10-2007381051,06%

(Dane o poszczególnych programach Superstacji odnoszą się tylkodo okresu od 15 października do 31 października br., ponieważwcześniej AGB Nielsen Media Research nie monitorowało programówtego kanału.)

Dołącz do dyskusji: Rośnie widownia kanałów informacyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl