SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Samotne mamy nie powrócą do Jedynki wiosną

Reality show "Mamy mamy", którego emisję w minioną sobotę zakończyła TVP 1, miał mniej widzów niż emitowane w tym samym czasie programy TVN-u i Dwójki, ale wygrał z propozycjami Polsatu. Stacja nie planuje kontynuacji formatu wiosną przyszłego roku.

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność programu "Mamy mamy" emitowanego w TVP 1 w soboty o 18.05 wyniosła 2,08 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 17,42 proc. w grupie 4+ i 18,51 proc. w 16-49. Oznacza to, że Jedynka w tym paśmie miała gorsze wyniki niż w analogicznym okresie ub. r., gdy oglądało ją 2,36 mln osób, a jej udział wynosił odpowiednio 19,30 proc. i 18,92 proc.

W czasie nadawania programu TVP 1 zajmowała trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Lepiej od Jedynki radziły sobie: TVN, która emitując "Milionerów", z 2,84 mln widzów była liderem pasma i Dwójka, która w tym czasie pokazywała programy regionalne i "Panoramę" - pozycje te gromadziły 2,22 mln osób. Słabiej od Jedynki wypadał natomiast Polsat (gł. "Agentki" i "Wydarzenia"; 1,06 mln).

Dane telemetryczne pokazują, że reality show oglądały głównie kobiety, widzowie w średnim wieku i starsi, mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

Wpływy z reklam emitowanych przy programie "Mamy mamy" wyniosły w sumie 3 mln zł (dane cennikowe netto bez rabatów).

Jedynka nie planuje emisji drugiej edycji show wiosną 2009 roku. - Cykl 13 odcinków, który zakończyliśmy w ostatnią sobotę, 13 grudnia, spełnił swoje zadanie. Chcieliśmy w telewizji publicznej poruszyć problem samotnych matek, tej najdynamiczniej rosnącej grupy rodzin, i dać im prawo szukania szczęścia poza macierzyństwem - informuje Zespół Rzecznika Prasowego TVP. W paśmie emisji programu "Mamy mamy" wiosną Jedynka chce zaproponować widzom nowy format rozrywkowy.

Oglądalność reality show "Mamy mamy" odcinek po odcinku


Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
13-12-2008 2 312 317 17,33% 18,72%
06-12-2008 2 152 931 16,43% 16,79%
29-11-2008 2 333 824 18,04% 20,39%
22-11-2008 2 008 843 15,54% 16,09%
15-11-2008 2 274 908 18,19% 18,61%
08-11-2008 2 369 966 19,19% 20,21%
25-10-2008 1 843 391 16,49% 18,28%
18-10-2008 1 734 771 16,59% 16,01%
11-10-2008 1 701 984 17,62% 19,58%
04-10-2008 2 046 248 18,96% 20,50%
średnia 2 078 887 17,42% 18,51%

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji programu


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVN 2 838 386 23,79%
TVP 2 2 222 103 18,62%
TVP 1 - Mamy mamy 2 078 887 17,42%
Polsat 1 557 277 13,05%

Profil widowni "Mamy mamy"



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 86 41,25%

Kobiety 113 58,75%
Wiek 4- 9 79 4,89%

10- 15 84 6,37%

16 - 19 62 3,83%

20 - 24 52 4,63%

25 - 29 54 4,63%

30 - 34 116 9,09%

35 - 39 92 6,18%

40 - 44 95 6,23%

45 - 49 94 7,23%

50 - 54 110 9,06%

55 - 59 118 8,50%

60+ 160 29,37%
Wlk.miasta Wieś 126 48,28%

< 50 tys. 87 20,66%

50-100 tys. 101 9,05%

100-200 tys. 74 5,92%

> 200 tys. 77 16,09%
Zawód Top management 50 4,12%

Pracownicy szczebla średniego 82 10,99%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 99 19,37%

Emeryci 151 39,15%

Inne 80 26,38%
Wykształcenie Podstawowe 126 55,71%

Średnie 83 25,05%

Wyższe 67 7,97%

Inne 82 11,27%

Dołącz do dyskusji: Samotne mamy nie powrócą do Jedynki wiosną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl