SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Science PR wypromuje plebiscyty „Soczewki Focusa” i „Chip Produkt Roku”

Agencja Science PR rozpoczęła współpracę z wydawnictwem Burda International Polska i zajmie się promocją plebiscytów „Soczewki Focusa” i „Chip Produkt Roku”.

Do obowiązków agencji należy obsługa PR wydarzeń organizowanych przez wydawcę.

Strony nie ujawniają, na jaki okres podpisano umowę o współpracy.

„Soczewki Focusa” to plebiscyt, w którym czytelnicy magazynu „Focus” głosują na najciekawsze innowacje medyczne, techniczne i informatyczne. Z kolei w plebiscycie „Chip Produkt Roku” redakcja miesięcznika „Chip” wyłania godne uwagi urządzenia, programy i technologie.

Dołącz do dyskusji: Science PR wypromuje plebiscyty „Soczewki Focusa” i „Chip Produkt Roku”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Borze
Rozpaczliwa próba wyssania marki Chip do końca. Dział reklamy zaprasza mnie już tylko na eventy, a reklamy w gazecie nie chcą sprzedać poza pakietem. Twierdzą, że taka jest polityka wydawnictwa "oparta na konsolidacji". PCWorld Komputer upadł, Chip idzie ta samą ścieżką.
odpowiedź