SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Show Młynarskiej i Ibisza traci widzów

Nadawany w niedzielne popołudnia program “On i ona” ogląda w Polsacie średnio 2,07 mln widzów. Widownia show spada jednak z odcinka na odcinek.

Największą widownię miał pierwszy odcinek, który zobaczyło 2,54 mln widzów (ponad 19 proc. udziału w grupie 4+ i 16-49). Wydanie pokazane w ostatnią niedzielę śledziło już tylko 1,57 mln widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtulanemedia.pl.

Średnio trzy pierwsze odcinku program “On i Ona” zobaczyło 2,07 mln widzów - to ponad 700 tys. osób więcej niż stacja miała w tym paśmie przed rokiem.

Data AMR SHR % SHR % (16-49)
21-03-2010 2543484 19,76% 19,84%
28-03-2010 2104571 18,12% 19,24%
04-04-2010 1568276 14,89% 14,51%
średnio 2072110 17,75% 18,06%
średnio 2009 1376367 11,13% 14,86%


Liderem w trakcie emisji “On i Ona” jest Jedynka, która ma 3,24 mln widzów i  27 proc. udziału w rynku. Polsat jest drugi, przed TVP2 i TVN. 

STACJA AMR SHR %
TVP1 3245056 27,73%
POLSAT 2072110 17,75%
TVP2 1745869 14,92%
TVN 1062401 9,08%


Show chętnie oglądają kobiety, osoby powyżej 40 roku życia oraz mieszkańcy wsi i małych miast.

ON I ONA ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 40,16% 83
  Kobiety 59,84% 115
Wiek  4-9 0,80% 13
   10-15 5,05% 72
  16 - 19 2,78% 48
  20 - 24 3,54% 43
  25 - 29 2,80% 32
  30 - 34 5,59% 68
  35 - 39 6,24% 88
  40 - 44 6,81% 106
  45 - 49 8,05% 113
  50 - 54 11,28% 137
  55 - 59 10,80% 142
  60+ 36,26% 186
Wlk. miasta Wieś 42,88% 110
  < 50 tys. 31,70% 132
  50-100 tys. 6,65% 78
  100-200 tys. 4,64% 58
  > 200 tys. 14,13% 69
Zawód Top management 4,03% 52
  Pracownicy średniego szczebla 12,63% 87
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 18,96% 94
  Emeryci 45,98% 185
  Inni 18,40% 56
Wykształcenie Podstawowe 57,03% 124
  Średnie 29,86% 101
  Wyższe 7,25% 63
  Inne 5,85% 45

 “On i Ona" to show z gwiazdami i ich partnerami życiowymi w roli głównej, który prowadzą Agata Młynarska i Krzysztof Ibisz. W każdym odcinku występują trzy pary, które muszą  udowodnić, jak dobrze znają wzajemne gusty, przyzwyczajenia i słabości.

Program produkuje ATM Grupa.

Dołącz do dyskusji: Show Młynarskiej i Ibisza traci widzów

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Posh
I co się dziwić?
0 0
odpowiedź
User
gość
Polskie telewizje to już tylko programy robione przez idiotów dla idiotów - Tylko Nas Dwoje, Kocham Cię Polsko, Blondynka, Ona i On itd itp... Żenada.
0 0
odpowiedź
User
raquel
Ibisz nadaje się przede wszystkim do reklamowania kąpielówek, ewentualnie koszulek letnich, z Młynarską jest już gorzej, bo nie nadaje się do niczego. Ale i tak będą mieć za chwilę inne programy, bo "ciemny lud" wszystko kupi.
0 0
odpowiedź