SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sony zaprasza agencje do walki o globalną kampanię telewizorów Bravia

Sony zaprosiło cztery ze swoich agencji do ubiegania się o stworzenie globalnej kampanii reklamowej telewizorów Bravia.

Sony ma w tym miesiącu usłyszeć w tym zakresie propozycje agencji, które były odpowiedzialne za regionalne kampanie płaskich telewizorów japońskiej firmy - donosi serwis WSJ.com.

Rywalizować będą ze sobą tutaj agencje Fallon i 180, które przygotowały kampanie Bravii odpowiednio w Europie i USA, a także Berlin Cameron United oraz Crispin Porter + Bogusk.

Według ekspertów spore szanse - szczególnie dzięki swojej kreatywności - ma tutaj agencja Fallon, która zdobyła Złote Lwy na Cannes Advertising Festival za słynne reklamy telewizorów Sony z udziałem skaczących piłeczek i eksplodującej kolorami wieży. Przeszkodzić może jej jednak niewielki rozmiar jej sieci.

źródło: WSJ.com

Dołącz do dyskusji: Sony zaprasza agencje do walki o globalną kampanię telewizorów Bravia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl